Judith_ schreef:Ik heb ruim 2 jaar met pfeifer rond gelopen, ga morgen weer naar de dokter aangezien ik sinds de pfeifferdiagnose me nooit meer een dag niet misselijk of niet moe heb gevoeld.
Dat heb/had ik dus ook. Ik was 17 toen ik klierkoorts heb gekregen en ondertussen ben ik al 21 en nog steeds niet 100% de oude!
Het virus was nochtans al sinds januari 2006 uit m'n bloed en toch bleef ik ontzettend moe, misselijk, spierpijn hebben, enz.
Ik werd van de ene dokter naar de andere doorgestuurd en kwam uiteindelijk in het UZ Gent terecht waar de diagnose CVS op me zat te wachten...
Wat is er aan te doen? Cognitieve gedragstherapie en fysiotherapie, niet te geloven hé? Dus zo goed zag m'n toekomst eruit...
Ik heb het nooit willen geloven en me er ook nooit mij neergelegd! In September 2007 ben ik dan nog eens een andere arts gaan bezoeken...
Diagnose? Geen CVS, wel een systeemziekte genaamd HPU! Een ziekte waar je in veel gevallen in de eerste instantie geen last van ondervindt maar de symptomen kunnen verergen na klierkoorts!
Ik neem nu al 3 maand een speciale vitaminenkuur en voel me al stukken beter! Volgens de dokter mag ik toch rekenen op +- 9 jaar eer ik volledig hersteld ben.
Ik kan gewoon niet geloven dat ik 3 jaar van m'n leven kwijt ben door de verkeerde diagnose en therapieën, die fysiotherapie deed meer slecht dan goed voor me, terwijl het heel simpel te behandelen was...