Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Al weet ik wel dat ik het na een tijd weer opnieuw wil laten onderzoeken, vertrouw het gewoon niet en snap niet dat zoiets zo erg kan zijn
Cyntje schreef:Ik vind het vooral zo stinkmodder als ik boodschappen doe en de boel begint op te borrelen, dan raak ik al in paniek en wil ik zo snel mogelijk thuis zijn en gelukkig kan ik dan ook net de WC redden
Elessar schreef:Ik moest wel even hard lachen om je avatar, Karina1977
wennie schreef:Ik heb ook al een aantal jaren darmproblemen.
Vorige week kwam mijn huisarts op het idee om een allergietest te doen![]()
Bleek dat ik niet alleen niet tegen lactose kan maar ook niet tegen tarwe, pinda's en soja (en nog een paar dingen, maar deze waren het ergst). Dus ik ben vanaf vandaag op dieet![]()
Hopelijk helpt het tegen de klachten, want het zorgt voor vervelende situaties op mn werk.
Horse_ schreef:wennie schreef:Ik heb ook al een aantal jaren darmproblemen.
Vorige week kwam mijn huisarts op het idee om een allergietest te doen![]()
Bleek dat ik niet alleen niet tegen lactose kan maar ook niet tegen tarwe, pinda's en soja (en nog een paar dingen, maar deze waren het ergst). Dus ik ben vanaf vandaag op dieet![]()
Hopelijk helpt het tegen de klachten, want het zorgt voor vervelende situaties op mn werk.
Hoe oud ben je? Tarweallergie komt namelijk niet vaak voor en als je dat hebt kun je er over heen groeien. Heb je ook darmonderzoeken gehad? Coeliakiepatienten kunnen namelijk vaak ook niet tegen lactose en al helemaal niet tegen tarwe (gluten). Met alleen een allergietest (bloedafname) kom je daar helaas niet altijd achter bij mij zaten de antistoffen namelijk ook niet in het bloed bij mijn zus wel..
2misty2 schreef:Ook ik heb een spatische darm.Ik ben nu net terug gekomen van mijn werk.Zoveel pijn dat ik niks meer kan niet meer lopen enz.Vaak een warme kruik op me buik en ontspannen dan trekt de pijn na een halve dag ofzo wel weg dan is het weer dragelijk.
Vind het altijd zo raar dat het zo ineens komt.
Heb er geen verklaring voor.
Cyntje schreef:Ik heb minder last van krampen met sonja bakker,... maar de ontlasting is nog niet zo jofel
Ben ook erg gevoelig voor zuivel, dat is wel een nadeel...