Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, zowieso goed uit laten dunnen regelmatig, en dan kun je het met een góede professionele stijltang heel goed stijl krijgen! (En het blijft echt stijl tot je het wast, óók met uitgaan
)
A_n_n_e_ schreef:oh..ik heb het een week geleden gestyld en ik heb echt een bos krullen en pluis niet normaal, doe het nooit los, dan lijk ik net hermelien!maar ik heb een speciaal soort olie dat ik er eerst in doe..dan verbrandt dat, en niet je haar..dus ook weer beter..en dan heb ik echt een styltang.. me moeder gaat miss nu eentje met een fohn kopen..en mn tante had speciaal spul waar het pluizen weg gaat, en dat ga ik waarschijnlijk ook kopen..!
Hadden dat ooit ook eens speciaal bij de kapper gehaald, hoe het heet weet ik niet meer. Maar dat helpt idd goed tegen pluis & dat je haar niet verband met stylen.
Born2BCrazy schreef:Kunnen we ook namen of merken noemen?
(weet niet hoe je het spelt
)
Born2BCrazy schreef:Kunnen we ook namen of merken noemen?

Dan had ik drie uur staan stylen en was ik 5 minuten buiten en hallee, weer krullen

Krijg zoveel opmerkingen dat het mooi is, maar wil liever stijl

Hahah, dankje ! Die heeft trouwens ook krullen in z'n voorpluk 
Vind het jou trouwens wél erg goed staan
Ben benieuwd hoe bij jou gestyled haar eruit ziet 

) [gast1122] schreef:@ Jantine ; i
(Klopt trouwens, met 'ons' haar is het héééél lastig om het niet te laten pluizen .. Wat smeer jij er allemaal voor zooi in)
Een foto'tje .. Okee, kwaliteit is heel slecht
(heb em net gemaakt, en de cam is een beetje dood geloof ik .. Dus beetje onduidelijk
)
Tot mijn verbazing
denk dat ik hiermee het geluk heb dat ikzelf krullen heb .. En juist daardoor de grove krul heel goed blijf vasthouden
Het wilde ook echt niet uitzakken bij mij, heb het echt strak omlaag moeten trekken
Na een half uur vechten wilde het wat gaan uitzakken
)
Heb hier wel een Carmen set van m'n ma, kan het daarmee? marleen_usar schreef:Ben ik de enige die mijn krullen mooi vind, of zijn er meer die zich er bij hebben neer gelegd?
Hoorde laatst op tv 'Krullen zijn pas mooi, als ze ook écht mooi zijn' daarmee sloeg degene toch een de spijker op z'n kop vind ik.
En meestal zit het dan nog niet naar m'n zin .. (En als het weer niet meewerkt, is het echt oorlog
) Máááár, daarbij zeg ik wel ; het KAN (heeeeeeel soms) wél leuk zitten
) Jantine_ schreef:Oh gaaf! Wil ik ookHeb hier wel een Carmen set van m'n ma, kan het daarmee?