Wartner voor wratjes, werkt dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marrke

Re: Wartner voor wratjes, werkt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 18:21

Ik zou gelijk naar de dokter gaan en het niet eens proberen. Zelf heb ik het ook gebruikt, ding er zo lang opgehouden als het maar kon, maar hielp voor geen meter. Toen naar de dokter gegaan en nu zijn ze allemaal weg Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 18:23

Bij mij hielp het niet. Het schijnt een of ander virus in je lichaam te zijn. Ik vrees dat je er niets aan kunt doen.

Bij mij werden ze op een dag ineens kleiner, en verdwenen binnen een paar dagen helemaal (en geloof me, het waren er VEEL!)

Gewoon afwachten dus..

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 18:29

Wratjes komen indd voort uit een virus. Weg laten snijden kan wel maar dan zit dat virus alsnog in je lichaam en kan gewoon vrolijk terug komen. Ik kom nu al tiiijjjden om de week bij de HA om te laten stippen. Wil er echt heeeel erg graag van af! Heb dr ook 1 op de bal van mn voet, dat is indd geen fijne plek Tong uitsteken

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 18:46

Ik heb ook een keer 1 wrat gehad onder mijn voet. Kl*re wat deed dat ding zeer zeg. Ik had hem beter wel weg kunnen laten halen, vanwege de pijn. Maar als ik een wratje ofzo op mijn hand zou hebben en er verder geen last van zou hebben, zou ik hem mooi laten zitten. Wratjes kunnen heeeeeel lang zitten, maar gaan sowieso een keer weg.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 18:49

Ligt denk ik ook aan de wrat. Als ie echt in je huid zit dan zou ik ff naar de dokter gaan.
Ik had tijd geleden ook een kleine op de voet heb wartner gebruikt en het ging weg. Ook niet meer terug gezien gelukkig. Dus het heeft wel geholpen.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 18:54

Volgens mij heeft het zeker te maken met hoe lang hij er al zit. Een wrat die er net zit, is makkelijker weg te krijgen.
Vroeger heb ik ze ook mishandeld (en mezelf ook) met dat spul. Niet zo goed gehouden aan de gebruiksaanwijzing, dus vaker gebruikt. Bloos . Tis wel altijd gelukt. Haha!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 15:05

Ik heb een keer wat gekregen van de dokter voor een hele hardnekkige wrat en dat was het enige wat goed werkte.

Het was een erg giftig spulletje waar ik mn wrat mee aan moest stippen en een paar uur later de dode huidcellen er vanaf moest krabben. Zo werkt ie langzaam kleiner totdat ie er helemaal vanaf ging en nooit meer teruggekomen was.

Daarvoor heb ik m al 2 keer aan laten stippen met stikstof en 1 keer zonder verdoving!!!! weg laten snijden. Hij zat trouwens op mijn duim tegen m nagel aan.

anita87ruud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 15:11

Gewoon naar de huisarts aan laten stippen bij de doktersassistente.

Ben zelf ook doktersassistente, Kleine kinderen zijn veel harder voor zichzelf dan hun ouders want die gaan meestal met tranen in hun ogen weg, enja zelfs stoere papa's. Terwijl de kinderen snel de pijn alweer zijn vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 15:23

ik laat ze gewoon zitten gaan vanzelf wel weg