Mascara's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: Mascara's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 11:56

ik gebruik altijd de zwarte mascara van de aldi Nagelbijten / Gniffelen werkt prima en verdeeld gelijkmatig

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 11:58

Ik gebruik ook de Maxfactor masterpiece de gouden uitvoering.Hij blijft de hele dag mooi zitten,geen klonten en ik breng hem 2 a 3 lagen aan en heb dus hele mooie volle wimpers dan.Mijn wimpers zijn erg belangrijk omdat je mijn oogleden boven niet zo goed ziet.Ik ben echt super tevreden met deze mascara!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 12:03

Ik gebruik de nieuwe van Rimmel ( die roze met zwarte buitenkant) echt een súper mascara! blijft de hele dag zitten en ik heb geen wimperkruller of meerdere lagen nodig. Ik ben er echt heel tevreden mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 12:23

Ik gebruik altijd de mascara van Bourjois (varieer wel in de soorten, maar ik vind ze allemaal fijn). Ik vind het borsteltje heel fijn, en omdat ik bruine mascara draag is de keuze niet zo groot, Bourjois heeft de goede bruintint voor mij Knipoog

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 12:50

Ik heb verschillende;

- Kanebo
- Hema
- MaxFactor
- Rimmel

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 12:52

Ik heb die ene val Loreal Paris. MAar weet niet hoe hij heet. Heeft witte kant en zwarte zeg maar.
Ik gebruik geen wimperkruller, want mijn wimpers staan al een beetje in krul. Voor de rest heb ik ook geen slechte ervaringen met mascara's

johanna84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 12:56

ik gebruik die van l'oreal telescopic
ben zeer tevreden, ik gebruik geen wimperkruller, want dan doen ze vanzelf al!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 12:58

ik gebruik meestal een basis van de hema z,n witte die maakt je wimpers net iets langer en daaroven een mascara van dior. Die breng ik wel 2x aan omdat ik dat mooier vind.

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:08

Ik gebruik Inimitable van chanel, echt een super product!! Kost misschien iets meer, maar ik doe er veel langer mee dan met een andere mascara. Hiervoor gebruikte ik L'oreal Lash Architect, was ook een hele fijne mascara.

Ik gebruik een heel enkele keer een wimperkruller maar dat is eigenlijk zelden (heeft niet zoveel extra effect, mijn wimpers krullen al + de mascara doet het ook al) Ik breng trouwens 2 laagjes mascara op.

Edit: Typefout

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:33

Ik gebruik Hema Sensitive Eyes mascara:

Afbeelding

En hij werkt uitstekend! Hema mascara's zijn fijn en tenminste niet zo duur Lachen

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:34

ik heb mascara van de Etos en gebruik ook wel een wimperkruller. Ja

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:36

Ik heb Lash Architect, een fijne mascara waar je geen 3 lagen voor nodig hebt Lachen

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:38

Bij de hema verkopen ze van die opplak wimpers. Das zo mooi! En geen mascara nodig!

Emmaa_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 13:58

Futurefox schreef:
Bij de hema verkopen ze van die opplak wimpers. Das zo mooi! En geen mascara nodig!

Die heb ik wel eens met een vriendin geprobeerd, maar het werd een vreselijke zooi en die lijm ging bijna niet meer van onze ogen haha Clown Maar dat is wel leuk voor een feestje ofzo, maar niet voor iedere dag Lachen

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:11

Clarins mascara Bloos Erg duur maar wel heeeel fijn Ja

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:14

http://www.free-cosmetic-samples.com/Pr ... ascara.gif

ik gebruik die, en meestal gebruik ik geen wimperkruller, simpelweg gewoon niet omdat ik die niet heb.
maar als ik bij iemand ben die hem wel heeft gebruik ik hem wel altijd, want ik heb best lange wimpers,
en als ik wimperkruller doe, dan komen ze zowat tot mn wenkbrauwen Clown
En k doe meestal 1 laag, normaal heb ik geen tijd om te wachten totdat het is opgedroogd,
om vervolgens nog een laag dr over heen te smeren.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:15

Emmaa_92 schreef:
Futurefox schreef:

Die heb ik wel eens met een vriendin geprobeerd, maar het werd een vreselijke zooi en die lijm ging bijna niet meer van onze ogen haha Clown Maar dat is wel leuk voor een feestje ofzo, maar niet voor iedere dag Lachen

Nou ik heb een keer van die nepwimpers gekocht, bij een chinees winkeltje.
dus ik kom thuis en wil ze op doen, is de lijm helemaal opgedroogd. Rolleyes

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:16

Ik zoek iets wat krult en ook mooi oogt (dus niet dat plak aan mekaar spul), mijn wimpers zijn opzich lang genoeg alleen ze krullen niet geweldig meer door het fanatieke mascara gebruik van mij.

Iemand met ervaringen voor mij?
Ik gebruik op dit moment van de hema + kruller, maar dat ziet er veel te nep uit imo.

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:19

Ilsje_ schreef:
ik gebruik deze

Afbeelding
die vind ik echt kei fijn (en ik kreeg er toen een gratis oogpotlood bij die ook kei fijn is Haha!)

Deze heb ik ook, ook met gratis oogpotlood. Maar dat oogpotlood wil niet echt? Krijg een heel vaag, bijna niet zichtbaar, grijs lijntje? Hoe gebruik jij dat dan, want dan zal ik het wel fout doen Clown

Een échte aanrader vind ik die van L'oréal Paris // Telescopic (Gouden 'potje'). Gewoon echt geweldig, doet het zó goed. Ben helemaal weg van dat ding xD

Heb ook die bovenstaande van Maybelline, ook een goeie Ja Maar vind de Telescopic toch duidelijk beter! Maar misschien licht het er ook wel aan hóé je het opbrengt, en hoe je winpers zijn natuurlijk xD

[edit]
Typo.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:20

Hypnose van Lancome, geweldig spul, boven 2 laagjes, beneden 1tje. Voor in de zomer gebruik ik als ik ga zwemmen oid de waterproof van Maybeline, redelijk spul.
Afbeelding

Xnorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:48

Ik weet niet precies van welk merk die van mij is..
Heb 'm gewoon bij de hema gekocht, maar ik vind 'm opzich wel fijn Haha! .

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:50

Rimmel (niet waterproof) alleen die ben ik kwijt *zucht* Weet even niet hoe die precies heet maar die is zwart met rode letters. En ik heb er nog een van Maybelinne en die is waterproof. Geen idee hoeveel lagen ik er op doe Tong uitsteken

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:58

ben ik de eerste die mascara van clinique gebruikt? Tong uitsteken die met 2 verschillende borsteltjes eraan.. het 3e borsteltje van rechts is dat (zie foto op de 1e pagina) en bevalt mij zeer goed Lachen

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 15:12

Ik heb...

Clinique High Impact Mascara: heel fijn, kun je mee varieren van lekker subtiel tot flinke wimpers
Estée Lauder Projectionist: niet zo heel fijn, houdt zich niet zo lang
Maybelinne Great Lash: redelijk fijn, maar niet geweldig.

Die eerste vind ik echt het fijnste, kost twintig euro dus dat valt wel mee Lachen

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 15:16

Maartje1990 schreef:
Rimmel (niet waterproof) alleen die ben ik kwijt *zucht* Weet even niet hoe die precies heet maar die is zwart met rode letters.

Dat is de Rimmel Volume Flash Extreme Black. Die heb ik ook, echt een heel fijna mascara Ja