K-k-koud.. Brr..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: K-k-koud.. Brr..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:28

ik ook, echt erg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:32

Vanochtend kerstmarkt (zie ook: 3 uur lang buiten staan niksen in de kou) voor de kinderen in Zambia ofzoiets. Mijn tenen waren dood volgens mij Clown Echt heel erg koud..... en ik ben niet eens een kou-kleum Scheve mond Dus, je bent niet de enige Haha!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:52

Jep, ik hoor er ook bij. Vooral leuk als je sochtends om kwart over 7 naar school moet fietsen.... Haha!

Veel laagjes schijnt te helpen.. ik merk er weinig van Vork

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:57

Ik roep al een paar dagen dat ik de winter haat, en het is nog nog niet eens winter, moet je nagaan wat we straks krijgen Clown Ik heb ook wel lagen kleding aan maar ik krijg het er niet echt warmer op. Dikke sjaal, handschoenen heb ik ook al om/aan. En mijn tenen+vingers+oren bevriezen ook bijna Vork
Het motiveerd ook niet echt om ergens naartoe te gaan want m'n excuus is al snel; het is me veel te koud *LOL*

Nee die kou is niks voor mij, geef mij die zomer maar! Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:46

Ik ben nu al aardig gewent aan de kou, vind het stiekem toch wel lekker. En nu het wit is buiten is de natuur prachtig.
Al heb ik het liefste het voorjaar.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:50

Ik heb het ook vreselijk koud.
Ik tril direct van de koude, ook binnenshuis tril ik heel de tijd, maar minder erg dan buiten. Binnen, voel ik alleen mezelf trillen, buiten ziet iedereen me trillen Haha!.

Ik voel wel een verschil als ik een sjaal en een muts aan doe, maar dan nog heb ijskoud.

shavira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:55

Hier nog een enorme koukleum! Ik kleed me ook altijd aan met veel laagjes,sjaal en leren handschoenen. Maar ik raak echt tot op het bot koud. Niks helpt dan meer om het warm te krijgen wanneer ik weer binnen ben (geen extra trui meer ofzo) dus ik ga dan onder een douche van 40 graden pas daarna ben ik weer op temperatuur.
(En ja....ik weet dat dat ook niet goed is voor je huid,maar je moet toch wat...)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:45

Ja ja ja!! Ik ook, echt verschikkelijk.

Ik heb net bijvoorbeeld 2 uur les moeten geven, echt TE ernstig, maar ik heb het er nu nog koud van.
En wat ik aan had, komtie...

Thermo- ondergoed, maillot, rijbroek, 3 paar sokken, trui, vest, 2 winterjassen, handschoenen en sjaal. Clown
Ja ik weet het, hihi, nogal ernstig... En nog had ik het steenkoud!

Kom maar op, met DE tip! Vork

Edit: En!! Ik had 2 van die (uhm hoe noem je die dingen..) soort van pads meegenomen, daar zit zo'n klein zilver iets in, als je dat ombuigt, wordt dat ding warm. Heel duidelijk hè...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:48

Ik vind t wel een gezellige tijd maar brrrr wat is t kouhoud Nagelbijten / Gniffelen
Vind ik ook binnen als ik stil zit...
met rijden valt t me nog mee.. scheelt wel dat we binnenbak ter beschikking hebben...

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 01:36

Ik ben een enorme koukleum Knipoog
En met werken op een manege is dat niet zo fijn...
Krijg in de winter, nou ja, onder de 5 graden, dan is het nog niet eens winter, altijd last van rood/paarse vlekken op m'n bovenbenen van de kou.
Heb dan ook een thermobroek onder m'n spijkerbroek aan.
3 lagen bovenkleding: t-shirt, dunne coltrui en een dik gewatteerd vest en niet te vergeten m'n jas.
1 paar sokken, 2 paar werkt echt niet.

Met lesgeven heb ik het eigenlijk niet eens zo koud, ik zorg dat ik in beweging blijf en doe thermolaarzen aan.
Thuis spring ik onder de douche, maar zodra de kraan uit is, bevries ik weer bijna...
Ik slaap onder 2 dekbedden en een deken, anders kom ik niet eens in slaap van de kou..
Ben echt heel erg Haha!