Winterdipje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manuella23

Re: Winterdipje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 18:19

Ik zit normaal op school, maar heb nu kerstvakantie.
Elke zondag werk ik in een dierenwinkel dus loop er wel regelmatig binnen en buiten...
Op de sportschool hebben ze een sauna, maar het probleem is dat ik mezelf op dagen dat ik zoiets gepland heb, ik me er niet tot aanzet om tot daar ta gaan.. :s

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 18:24

Ik heb echt een enorme pest aan de winter! Blehh! Gaaaap
Ik heb nu ook kerstvakantie, maar als ik dan naar school moest de laatste paar weken, met die enorme vorst, je zit helemaal verkleumd op de fiets, komt dus totaal bevroren aan op schhol, duurt ongeveer 3 lessen voordat je warm bent, heb je nog maar 2 of 3 uurtjes te gaan, moet je weer op de fiets dat hele eind terug naar huis, meestal is het dan nog kouder als 's morgens, dus nog kouder. Kom je helemaal bibberend thuis aan, gelijk omkleden wat héél warms aandoen, een kop thee en dan maar warm worden, wat dus weer lang duurt.
Getsie, daar heb ik echt een hekel aan Boos!
Geef mij de zomer of lente maar, dan ben ik veel vrolijker Lachen

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 20:22

ik heb er ook last van, maar ik heb van die positieve dingen boekjes met spreuken enzo en dat helpt bij mij goed Haha!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:02

Heerlijk zo'n zonnebank, ga vd week weer een keer. Als t echt drama is dan ga ik ook wel in een lekker warm bad Vingers aflikken .

Roos_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:36

Oh, verschrikkelijk vind ik de winter. Ik kan 's ochtends bijna niet m'n bed uitkomen, en ik heb echt helemaal nergens zin in. Ik heb nu steeds ook niet zo veel zin om naar m'n verzorgpony's te gaan. Bloos Ik ga altijd wel, anders voel ik me zo schuldig. Maar het is gewoon te koud om echt iets te doen! Ik heb dan ook nog last van wintervoeten en slechte doorbloeding in m'n handen, dus dat is een ramp.
Gelukkig vriest het nu niet meer zo, en de dagen worden weer langer. Op naar de lente!