Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissPromiss schreef:Ik heb ook al bijna een jaar pfeiffer nu en helaas gaat het alsnog bergafwaarts en heb ik inderdaad veel last van hoofdpijn en koorts, eigenlijk iedere dag. Maar ik mocht van mijn huisarts niet te veel pijnstillers omdat bij pfeiffer de lever het zwakke punt in je lichaam is. Pijnstillers en alle andere medicijnen worden verwerkt in je lever wat dus extra zwaar is:)
MissPromiss schreef:Wat ik nog vervelender vind dan dat ik niet met vriendinnen kunt doen is dat sommige mensen het ook gewoon niet accepteren dat je pfeiffer hebt en denken dat je je aanstelt.
Sophie2 schreef:Ik begrijp echt wat jullie bedoelen. Over de lever, dat klopt inderdaad wel ja, maar toch neem ik wel paracetamols hoor, dat mocht ook wel zei m'n huisarts. Op het moment lig ik ook heel veel op de bank, slapen of niet, maar meer kan ik eigenlijk niet. Mama moet me helpen met douchen, want anders ben ik bang dat ik keihard onderuit ga. Ook met lopen heb ik haast ondersteuning nodig. Ik moet zeggen dat ik dit wel erg onderschat heb..