Hoe hebben jullie afvallen/niet veel meer snoepen volgehoude

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tempus_Fugit

Re: Hoe hebben jullie afvallen/niet veel meer snoepen volgehoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:32

Ik zie trouwens nu in je profiel dat je pas 16 jaar bent (en echt niet dik). Dus ik zou als ik jou was echt niet gaan proberen af te vallen, maar als je toch iets wilt doen om er beter uit te zien. Dan kan je beter alleen gezonder gaan eten (zoals sonja bakker, maar dan niet zulke beperkte hoeveelheden). Halveer je snoepen eens ivm helemaal te stoppen.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:50

garny95 schreef:
een vriendin van mij, eet altijd oud brood van 1 of 2 dagen oud, vers brood begint ze niet aan, anders blijf ik eten zegt ze en dat brood is geneens zo erg maar het beleg wat erop gaat. Dit doet ze al jaren en heeft ook een super figuur. Ze heft ook altijd iets van fruit bij zich en een sultana.

Dat klopt ja! Als we 'oud'brood thuis hebben dan eet ik daar ook stuk minder van dan wanneer het vers is. Ook omdat je op oud brood meer moet kauwen en daar dan sneller een vol gevoel bij krijgt.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 20:29

Helemaal stoppen lukt denk ik toch niet.
Dus ik ga het minderen.
En eet nu ietsjes gezonder.. dus ben op de goede weg...

Allemaal erg bedankt voor de tips.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:40

Succes met het afvallen.
Ik ben zelf nu 25 kilo kwijt door steeds de helft te eten van datgene wat ik eigenlijk op zou willen scheppen. Snoepen enzo mag ik gewoon van mezelf, want dat hou ik toch niet vol.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 22:20

jee urielle, geniaal, hoe lang heb je daar over gedaan ?
Ik eet eigenlijk ook altijd veel te veel.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 09:26

Ik ben nu een jaar bezig met 'dieet', maar het eerste half jaar probeerde ik het op de oldfashioned manier en viel ik steeds terug in mijn slechte eetgewoonten (veel en ongezond en onregelmatig). Dat heeft me de eerste 10 kilo opgeleverd, maar dat schommelde heel erg. Dan woog ik ineens weer 5 kilo meer en meer kreeg ik er ook echt echt echt niet af.

En nu het laatste half jaar krijg ik opgeschept, trek vooraf een streep met mijn mes in mijn eten en dat mag ik eten. Ik ben ook van vlees eten overgegaan op vegetarische vleesvervangers. Maar goed, we eten toch gewoon eens in de week/twee weken een keer frietjes (en daar eet ik ook gewoon een kroketje of een hamburger oid bij Tong uitsteken ) en ik koop ook gerust een zakje dropjes zonder me schuldig te voelen.
Ik hoop dat ik nog eens 15 kilo kwijt kan raken zo en anders moet ik weer een andere manier bedenken.

Het klnikt nu trouwens heel ideaal, lekker eten wat je wilt maar zo is het niet. Je ziet met een groot hongergevoel je lekkere eten terug naar de keuken vertrekken en lekker doorsnaaien van snoep is er ook niet bij. Het heeft toch echt wel even geduurd voor mijn maag ingesteld raakte op minder eten en ik heb een paar maanden de hele dag met gierende honger rond gelopen.

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:32

Je komt op een gegege moment op een punt dat je denk en nu moet het eraf!!

Ik woog 86 kg, ben zelf 1.80 en dacht nu moet het minder anders word ik alleen maar dikker!

Dus ben met me moeder en buurvrouw na de Weight Watchers gegaan.
Het kost geld en je moet je zelf iedere week laten wegen dus ik had een stok achter de deur!
Ik ben toen 15 kg afgevallen en ik hield het ook echt vol.

Je moet er echt voor de volle 100% achterstaan anders gaat het echt niet lukken!! Daarna heb ik nog
wat hopeloze pogingeng gewaagt maar ik zat te goed in me vel dus ja dan lukt het niet!!

Succes!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 20:51

Urielle schreef:
Het klnikt nu trouwens heel ideaal, lekker eten wat je wilt maar zo is het niet. Je ziet met een groot hongergevoel je lekkere eten terug naar de keuken vertrekken en lekker doorsnaaien van snoep is er ook niet bij. Het heeft toch echt wel even geduurd voor mijn maag ingesteld raakte op minder eten en ik heb een paar maanden de hele dag met gierende honger rond gelopen.

Het heeft me wel aan het denken gezet, ik eet ook altijd maar door, we hebben net gegourmed en ik heb nog plek zat voor een nagerecht, wat nu ook wel mag.
Vroeger zat ik bomvol met buikpijn.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 21:58

Heb t boek van Sonja B al in de aanslag alleen ze heeft veel kiprecepten en dat vind ik niet te vreten, zowiezo geen vlees. Iemand een tippie ???

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:44

Ontbijten met special K van Kellogs Ja
Scheelt echt!!

Verder kun je,als je zin hebt in iets hartigs, in plaats van een zak chips een toastje met kaas nemen, en als je zin hebt in wat zoets neem je yoghurt met aardbeien.

Zo doe ik het altijd als ik vind dat m'n kont te breed geworden is Clown