Buikpijn bij menstruatie??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Buikpijn bij menstruatie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:17

naproxen is niet anders dan Aleve Lachen
Mocht je ze eens op hebben dan weet je dat je dat kunt halen bij het kruidvat Lachen

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:18

Ik heb echt heel veel last.... ik gebruik al jaren de pil.... maar iedere maand is het zover.... buikkrampen en dag van te voren heel veel rugpijn.....

tip meestal ga ik de avond voor de menstruatie in een warm bad liggen..... help bij mij wel goed (als ik het niet vergeet Bloos )

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 22:29

Heb ik ook heel erg, gelukkig niet mijn hele menstruatie, maar de eerste 2 dagen ofzo. Ik kan echt niet lopen en heb nooit zo'n erge pijn als tijdens mijn menstruatie. Scheve mond Mag van mijn moeder niet aan de pil (maar als dokter zegt dat het wel moet ofzo...), paracetamol helpt niet, warme kruik ook niet, bad helpt uhm, een half uurtje. Bah... Verdrietig

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 23:12

Eva_ schreef:
Heb ik ook heel erg, gelukkig niet mijn hele menstruatie, maar de eerste 2 dagen ofzo. Ik kan echt niet lopen en heb nooit zo'n erge pijn als tijdens mijn menstruatie. Scheve mond Mag van mijn moeder niet aan de pil (maar als dokter zegt dat het wel moet ofzo...), paracetamol helpt niet, warme kruik ook niet, bad helpt uhm, een half uurtje. Bah... Verdrietig

Ik mocht het eerst ook niet van m'n moeder, ze vond het maar troep en bladiebla. Maar ik wist nooit wanneer ik ongesteld werd. en altijd uitgerekend als ik op ponykamp oid was. erg vervelend. Toen ben ik maar gewoon zelf een keer naar de dokter gegaan. heb er nooit geen spijt van gehad Lachen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 23:50

Ik slik de pil, maar heb er nog steeds erg last van...
dus het wil zeker niet zeggen dat je er vanaf bent als je de pil gaat slikken...

Ibuprofen helpt bij mij redelijk...

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:24

Ik heb het dubbelop: Erg én pijnlijk ongesteld. Zit nu aan een vrij zware pil en het werkt al íets maar over het algemeen komen die krampen toch weer.. Met het spiraaltje wordt je meestal niet ongesteld meer, maar dat is onder je 18/20e niet mogelijk jammer genoeg! Nu is het met de dokter gewoon proberen welke pil aanslaat.
Pijnstillers en kruiken hebben bij mij nooit gewerkt, wat wel hielp is lang slapen, genoeg bewegen en -het klinkt heel stom- je onderbuik heel zachtjes masseren.

kejen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:32

Nouvel schreef:
Ik slik de pil, maar heb er nog steeds erg last van...
dus het wil zeker niet zeggen dat je er vanaf bent als je de pil gaat slikken...

Ibuprofen helpt bij mij redelijk...

ik het zelfde!
slik de pil maar nog steeds buikpijn,
en Ibuprofen helpt heel goed!

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:55

Nannes schreef:
Ik mocht het eerst ook niet van m'n moeder, ze vond het maar troep en bladiebla. Maar ik wist nooit wanneer ik ongesteld werd. en altijd uitgerekend als ik op ponykamp oid was. erg vervelend. Toen ben ik maar gewoon zelf een keer naar de dokter gegaan. heb er nooit geen spijt van gehad Lachen

Ik zal er toch nog eens over gaan praten dan... Ik ben ook best onregelmatig en dat is echt niet vet.

missfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:02

Ik zit aan de pil en het verschild heeel veel!
moet je alleen wel naar de huisarts;)
t scheeld bij mij wel de ene of de andere keer,
Als ik moe ben heb ik even goed nog kramp pijn in mijn heupen en rug maar niet meer zo erg!
had kramp tot jankens toe, niet kunnen lopen door me heupen en rug dat is nu veel en veel minder!
Alive werkte bij mij in het begin heel goed maar later ook helemaal niet meer!
heb nu ook pillen nog extra tegen de kramp gehad op recept!
neem ze alleen nooit! mag niet te veel pijnstillers inverband met ziekte van pfijffer:)

Ik zou echt aanraden om ff langs de dockter te gaan, t zij voor de pil of een pijnstiller die je wel mag slikken:)

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:12

Tijdens de ongesteldheid heb ik wat last van rugpijn en daarna heb ik 2 dagen echt buikpijn en flinke rugpijn (onder).

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:59

Bij werkt de pil (Microgynon 30) heel goed tegen buikpijn! Toen ik de pil nog niet slikte moest ik altijd rekening houden met hevige buikpijn op dag één/twee. Nu hoeft dat niet meer. Natuurlijk heb ik wel buikpijn, maar lang niet zo erg als eerst Lachen Verder helpt Ibuprofen ook goed.