hmm ik heb zo'n soort gevoel 4 keer gehad..
het gevoel dat er op dat moment iets heel ergs gebeurd..dat iemand je hulp nodig heeft..
1e keer overleed mn verzorgpony..
2e keer de hond van mn tante die een week ervoor was aangereden door een auto en nu verlamd was..en waar ik de dag er voor nog bij had gezeten toen de dierenarts zei dat het beter ging en ze er weer boven op zou komen..
3e keer overleed mn opa bijna, hij was al 'dood' maar door een snelle reactie van een verpleegster werd hij nog gereanimeerd..
4e keer overleed mn opa echt ( 2 dagen na de 3e keer) ...
de 1e keer vond ik het een vreemd gevoel en wist ik niet wat ik ermee moest..ook besefte ik dagen later pas dat ik dat gevoel had precies op het moment dat mn verzorgpony viel (waaraan ze later is overleden)..
de 2e keer dacht ik..ach..vast toeval..
de 3e keer was ik zo bang dat het weer uit zou komen dat ik mn bed niet uit durfde te komen..
de 4e keer was om kwart voor 2 snachts..en voordat ik goed en wel wakker was en besefte waarom ik wakker was geworden heb ik mezelf weer in slaap 'gedwongen' .. ik wilde het niet weten.. volgende ochtend stond er een bericht op het antwoord apparaat.. opa was die nacht tussen half 2 en 2 uur overleden..
godzijdank heb ik dat gevoel sindsdien nooit meer gehad.. want ik zou compleet in paniek raken als ik het nu weer zou hebben..