Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ninx schreef:Ik kan je op basis van veeeeeeeel ervaring het volgende mededelen: na tien jaar pilgebruik (ook veel varianten maar voornamelijk Diane35) kan ik zeggen: WAAROM BEN IK NIET EERDER MET DIE TROEP GESTOPT?!
Ik zou je adviseren naar alternatieven uit te kijken. Vele malen gezonder en je huid, haar, humeur, alles, gaat erop vooruit!
Ninx schreef:Ik kan je op basis van veeeeeeeel ervaring het volgende mededelen: na tien jaar pilgebruik (ook veel varianten maar voornamelijk Diane35) kan ik zeggen: WAAROM BEN IK NIET EERDER MET DIE TROEP GESTOPT?!
Ik zou je adviseren naar alternatieven uit te kijken. Vele malen gezonder en je huid, haar, humeur, alles, gaat erop vooruit!
Melody21 schreef:Ninx schreef:Ik kan je op basis van veeeeeeeel ervaring het volgende mededelen: na tien jaar pilgebruik (ook veel varianten maar voornamelijk Diane35) kan ik zeggen: WAAROM BEN IK NIET EERDER MET DIE TROEP GESTOPT?!
Inderdaad!
het is gewoon echt hele erge troep!!
Hoeveel meisjes ik nu heb gehoord die depressief enz. werden van de pil.
En er zijn nog heel veel die niet weten dat dit (in sommige gevallen) door de pil komt.
Rianneke schreef:bij mij gaat het juist geweldig met de diane 35![]()
bijwerkingen heb ik totaal geen last van en ben pukkelvrij