Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Maar maak je met die middeltjes je tanden niet kapot?
cream_1986 schreef:Mijn tandarts bied van die bleekbehandelingen aan, dan moet je geloof ik 1-2 weken met een gebitje met spul erin slapen en zijn de echt superwit. Nog niet eens zo gek duur, iets van €250. Vergeleken met laserbleken zoals je wel op internet vind is dat niets. Bovendien kan je als ze wat minder wit worden, er gewoon weer een aantal nachten mee slapen en voilá!
Zit er zelf over na te denken om het te doen, ik heb van thee en koffie niet meer echt witte tanden... Maar dan moet ik eerst even sparen!![]()
Succes!
Lieke_M schreef:Met zout poetsen is zeer slecht voor je tanden. Ik heb het onlangs nog gevraagd aan mijn tandarts. Ze worden er zeer gevoelig van en je tast je tandglazuur aan.
Oppassen daarmee!!
Jolynn schreef:Wat dacht je wat bleken met je glazuur doet dan?
Bleken is niet goed!
Anita_D schreef:Jolynn schreef:Wat dacht je wat bleken met je glazuur doet dan?
Bleken is niet goed!
Zover ik weet is bleken helemaal niet slecht voor je gebit, zolang je het maar niet elk jaar laat doen.
Ik heb mijn tanden laten bleken in 2 uur en er is niks mis met mijn glazuur, volgens mijn tandarts zag het er prima uit en zij heeft het niet zelf gebleekt bij mij.
renee16 schreef:Klinkt stom, maar je mond open houden (tanden zichtbaar) onder de zonnebank.
Het blijkt te werken.
Trennie schreef:wondertje schreef:Ik heb mijn tanden laten bleken bij Bleach. Zijn echt vele tinten lichter geworden. En veel verzekeringen vergoeden een groot deel. Zeker aan te raden. Ik geloof eigelijk niet zo in whitener kauwgom en tandpasta's. Misschien wel om tanden wit te houden maar niet om wit te maken.
hoe lang houd je dit resultaat? Hoe lang geleden is jouw behandeling geweest? En rook je, drink je koffie / thee?
Anita_D schreef:Mijn broer en ik hebben een paar maanden terug onze tanden laten bleken bij Perfect Smile en het resultaat is geweldig!!
http://www.perfectsmile.nl
Diamante schreef:Anita_D schreef:Mijn broer en ik hebben een paar maanden terug onze tanden laten bleken bij Perfect Smile en het resultaat is geweldig!!
http://www.perfectsmile.nl
Hebje een foto van het resultaat?
Wil mn vriend als hij stopt met roken ook wittere tanden geven..hahah
Hij kan evt dan dezelfde bitjes als ik krijgen, maar miss is dat van jou dan ook wel iets(scheelt wel wat in prijs)