Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaimyliefje schreef:één ding zou ik zeker niet doen,
pannenkoeken op tafel gaan zetten, omdat ze dat zo graag wil...
Zo drijft ze alleen haar zin door, en je wil ook echt niet hebben dat ze straks aalleen nog maar pannekoeken wil eten.
Ik weet niet of het is omdat ze echt gefrustreerd/gestresst is. of omdat ze haar zin wil doordrijven..
in het laaste geval; niet van tafel laten gaan tot ze alles op heeft gegeten en haar belonen. het vergelijken met iets leuks.
Maar vooral er hulp mee zoeken, wij zien het niet van dichtbij, maar dit kan goed fout gaan...
gezien ze al op de basisschool zit, kan er al behoorlijke druk staan op de kleintjes door de oudere kinderen (uit groep 8) Bij ons op school gingen ze altijd de 'leukste' kleintjes uitzoeken, vaak genoeg dat er dan echt een schat van een kind buiten werd gesloten, ook door de mede kleintjes...
Misschien hebben ze wel tegen haar gezegd dat ze te dik is, en haar daarom niet leuk vinden of iets dergelijks..? (je weet maar nooit..)
Heel veel succes!
Katja schreef:Vrees dat je het iets te simpel ziet Jaimyliefje. Misschien komt dat door je leeftijd. (die me overigens verbaasde door je volwassen en correctie schrijfstijl)
Jaimyliefje schreef:Katja schreef:Vrees dat je het iets te simpel ziet Jaimyliefje. Misschien komt dat door je leeftijd. (die me overigens verbaasde door je volwassen en correctie schrijfstijl)
maar, Kijk, bij mij is het niet zo lang geleden dat ik zelf echt jong was, en op de basisschool zat.
Sommmige dingen zijn van mij wel wat kort door de bocht. Maar, omdat ik er niet bij ben weet ik niet hoe de dochter van TS zich gedraagt.
Nu hoorde ik dat er een ander topic was, ook over haar kleintjes. Die zal ik ook maar eventjes lezen
Ik zou toch hulp zoeken bij een doktor, of iets dergelijks. Want ze moet nu echt goed groeien, vitamientjes zijn wel heel belangrijk, al helemaal op die leeftijd.
Waarom laat je haar anders niet een beetje helpen met koken en boodschappen doen? Dan kan ze zelf ook wat gezonds uitkiezen, lekker in kookboekjes bladeren met mooie plaatjes, een kinderkookboek bijvoorbeeld.
Het zal misschien niet heel veel helpen, maar het is te proberen
Citaat:Hmm... ik vind het wel heel apart dat klasgnoten zeggen dat ze slank moet blijven... en dat onder kinderen van 5 jaar...
suusjwah schreef:Volgens mij is dit de jongste zelf
meetje22 schreef:Suuswah:Nee dit is de oudste van het stel.
En shadowflower,misschien is het niet zo bedoelt maar de manier waarop je het omschrijft komt op mij over alsof wij problemen hebben met ons jongste kind,maar deze is ziek geworden buiten onze schuld om.