Veel plassen en ongesteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kerstkrans

Re: Veel plassen en ongesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:55

vaak plassen kan ook een teken van blaasontsteking zijn.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:27

merk het nooit als ik 'het' word, heb alleen de tweede dag altijd pijn in mijn onderrug. Ik heb nooit echt last van menstruatiepijn, maar het voelt altijd wel heel rottig in mijn onderrug. Na 2 jaar ben ik nog niet regelmatig, dus ik heb ook vaak dat ik ineens met een rode onderbroek zit, erg irritant, maar gelukkig komt het meestal pas tegen de avond, hoef ik niet voor Jan Joker op school te lopen.. Knipoog Heel soms voel ik gewoon dat het een beetje 'trekt' onderin, dan doe ik er voor de zekerheid toch al wat in, want je weet maar nooit... Ik moet niet vaker plassen tijdens m'n ongesteldheid, maar wel vaker in de winter, maar da's zo gek nog niet. Knipoog

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:29

Ik krijg een aantal dagen van tevoren weke benen en ook nog een dag midden in mijn ongesteldheid, lekker raar Tong uitsteken

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:31

Ik merk niet dat ik het ga worden. Maar als ik het eenmaal ben dan leef ik minstens1 dag op paracetemol. Ik heb veel last van buikkrampen.
Ik ben ook nog eens onregelmatig.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 22:47

ik weet het altijd precies Tong uitsteken meestal ga ik mezelf gewoon bezighouden en dan heb ik nergens geen last van Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:49

xxmiszlizzxx schreef:
heb je pijn bij t plassen?? astridjhu?

heb ik geen last van
vriendin van mij had het over blaasontsteking, maar dan schijnt dat je steeds maar kleine beetje plast, maar dat heb ik juist niet Nagelbijten / Gniffelen

xxmiszlizzxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 12:01

misschien iets aan je nieren??

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:51

ik heb een dag vantevoren altijd ontzéttend veeel trek in sinaasappelsap!
Echt heel vaag, het lijkt wel of ik dan even tekort aan vitamine C heb ofzo,
maar ik kan dan echt twee pakken sap opdrinken.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:58

Ik heb van te voren nergens last van en tijdens ook niet. Lachen (Gelukkig, vind het al erg genoeg Clown )

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 18:03

Ik heb als ik ongesteld word altijd last van misselijkheid en pijnlijke borsten. Elke keer duurde het ook even en was ik wat onregelmatig ongesteld.
De testjes zijn dus bij mij gevlogen (bij wijze van).
En nu had ik weer ongelooflijke buikpijn, rugpijn, misselijk, pijnlijke borsten en duizelig en heel erg moe (niks anders als normaal voor mij)
Maar nu ben ik dus toch zwanger, en voor mij voelde het of ik gewoon ongesteld moest worden. Dus iedereen is anders.
Als je twijfeld of je blaasontsteking hebt kan je toch wat urine bij de arts brengen om te controleren. Dan ben je daar ook zeker van. Bij blaasontsteking hoef je niet altijd pijn te hebben of kleine beetjes te plassen. Ik niet iig.

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:55

Plassen en ongesteld worden, begin er niet over Haha!
Als ik ongesteld ben, zit ik elk halfuur weer op de wc voor een plasje van niks. Vréselijk irritant, je hebt het gevoel dat je bijna in je broek zeikt (sorry Haha! ) van het plassen, elke keer weer. Ook enorm veel eten, krampen.. Pijnlijke borsten, vooral als ik moet slapen. De pil heeft de ergste pijn verminderd, maar ook weer voor meer kwaaltjes gezorgd.
Wat een ramp eigenlijk, vrouw zijn Clown

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:15

Ben het nu... en ben erachter gekomen dat ik dan juist minder moet plassen dan normaal Clown

Wat Annemijn beschrijft heb ik ook wel eens, dan moet ik onwijs nodig en dan komt er bijna niks uit, en minder dan een uur later moet ik weer, voor weer een piel beetje Huilen van het lachen

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:49

Je houdt vlak voor dat je ongesteld bent een hoop vocht vast (ben ik ook helemaal opgezet)..ik tenminste...als ik het eenmaal ben plas ik alles weer uit.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:18

ik merk er helemaal niks van als ik ongesteld word, Huilen van het lachen
niet voor en niet tijdens Haha! gelukkig maar

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 20:08

Pies me helemaal suf als ik ongesteld ben en daarbij kan ik niet plassen met een tampon in en gaat het vanaf de 3e tampon niet meer zo soepel, gevolg: constant een volle blaas.