Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:als ik wat kou op mijn blaas heb ( zo noem ik het dan)dan voel ik hetzelfde als jij hoor.
veel drinken dus en je kunt eventueel wat extra vitamine c nemen, dan gaat de zuurgraad in je blaas omhoog en kunnen bacterien wat minder goed hun best doen daar.
duurt het te lang dan kun je altijd nog even naar je huisarts gaan
sambagirl schreef:Bij schimmel heb je meestal vies ruikende afscheiding, als ik even in mijn blaasontstekingen geschiedenissen duik, klinkt dit inderdaad toch als een blaasontsteking!
Ik kan naar de HA gaan meestal nog voorkomen door deze tip:
Zoals al eerder genoemd: Verhoog vanavond je zuurgraad in je urine even (overdosis vitamine C nemen, van die 1000mg bruistabletten, 2 a 3 in een klein bekertje water voordat je gaat slapen) Vitamine C die je niet nodig heb, plas je uit, dus de zuurgraad van je blaas gaat tijdelijk omhoog, kunnen die bacterieen niet tegen. Morgenochtend goed uitplassen, is het dan het gevoel nog steeds niet weg--> HA!
Dus geen advies om zelf te gaan doktoren maar deze actie helpt bij mij in 60 % van de gevallen.
Succes en beterschap
tita schreef:Kom op zeg neem dat nou niet te serieus blaasontsteking kan schadelijk zijn hoor...
Ga gewoon naar de HA die bacterie verdwijnt alleen door een antibotica
Liselot11 schreef:Wat is "gewassen" ochtendurine?
Ik kan het natuurlijk ook proberen door te slapen tot 7u.
Ik weet niet of ik koorts heb, heb geen thermometer bij de hand.
Ben de laatste weken niet zo heel erg fit, maar heb het erg druk op het werk, ben in november flink verkouden geweest (heb ik zowat elk jaar in november door het weer) en mijn paard heeft wat getobt met haar gezondheid.
Nu ben ik nog een klein beetje verkouden, de grootste drukte op het werk is sinds maandag voorbij en mijn paard is weer gezond. Heb een koortslip, en die komt altijd als ik het superdruk heb. Maarja, nu heb ik dit...
polly2 schreef:Liselot11 schreef:Wat is "gewassen" ochtendurine?
Ik kan het natuurlijk ook proberen door te slapen tot 7u.
Ik weet niet of ik koorts heb, heb geen thermometer bij de hand.
Ben de laatste weken niet zo heel erg fit, maar heb het erg druk op het werk, ben in november flink verkouden geweest (heb ik zowat elk jaar in november door het weer) en mijn paard heeft wat getobt met haar gezondheid.
Nu ben ik nog een klein beetje verkouden, de grootste drukte op het werk is sinds maandag voorbij en mijn paard is weer gezond. Heb een koortslip, en die komt altijd als ik het superdruk heb. Maarja, nu heb ik dit...
Daar moet je ook mee oppassen. Als je aan je koortslip hebt gezeten en je hebt het vocht daarvan aan je vingers en je zit vervolgens aan je vagina bijv. om een tampon in te brengen, dan kun je daar herpes van krijgen. Een koortslip is namelijk ook herpes....en je kunt jezelf zo besmetten met een SOA. Nooit geweten, totdat mijn nichtje van 12 dit overkwam!
Cyntje schreef:sweetheart schreef:Het zou ook nog een schimmelinfectie kunnen zijn, niets om je voor te schamen trouwens, bijna elke vrouw heeft er wel eens last van. (als je meer info wil, dan per PB)
Dan moet je ook duidelijk andere symptomen hebben
Liselot11 schreef:Heb net een potje bij de dokter afgeleverd, dus hopelijk weet ik zo wat het is.
Ik wil jullie allemaal vast bedanken voor jullie reacties, ik ben er enorm mee geholpen!
mieske schreef:Liselot11 schreef:Heb net een potje bij de dokter afgeleverd, dus hopelijk weet ik zo wat het is.
Ik wil jullie allemaal vast bedanken voor jullie reacties, ik ben er enorm mee geholpen!
Doet de assistente dat niet gelijk dan? Bij ons word het gelijk gedaan