aankomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:01

lisantjuhh schreef:
[naam] schreef:
Idd. Ik heb een tijdje veel ships en snacks enzo gegeten maar daar kwam ik ook niet van aan, werd alleen maar moe erdoor.

ik heb dat ook gehad..
ik at echt een hele tijd haast iedere dag chips en weet ik veel en daar kwam ik zelfs niet van aan
terwijl iemand anders direct een kilootje aankomt.

Precies.. ik kan álles eten zonder aan te komen Nagelbijten / Gniffelen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:02

Tussendoortjes eten met alleen ontbijt lunch en avondeten kom je er echt niet hoor. Eet desnoods 8 keer per dag als je niet veel op kunt.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:06

Volgens mij moet je juist niet te vaak kleine maaltijden eten. Omdat je dan weinig binnenkrijgt, wat ook makkelijker allemaal wordt verteerd. Je gaat pas aankomen als je een overschot hebt. Dan slaat je lichaaam het overschot op als vet.
Ze raden veel kleine maaltijden nl aan bij mensen die af willen vallen.
Verder zei de dokter dat ik moest zorgen dat ik meer spiermassa kreeg. (wat in de praktijk nog niet echt lukt. Clown )

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:07

Kinderen krijgen helpt ook erg goed... Bloos
Maar dat is misschien wel een hele drastische oplossing.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:08

misschien is het een goed idee als je naar een dietiste gaat. Ze legt alles heel fijn uit, hoe je moet eten en wat je het beste kan eten.

Ik zelf zit bij een dietiste voor af te vallen. Heb al heel veel nuttige tips gehad.

lisetje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:12

ze hebben mij 8keer per dag aangeraden ( om aan te komen) 5tussendoortjes 2xfruit en 3keer waar je zin in hebt 2broodmaaltijden (zelf eet ik 2x 3boterhammen) avondeten en een toetje

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:40

Needje schreef:
Volgens mij moet je juist niet te vaak kleine maaltijden eten. Omdat je dan weinig binnenkrijgt, wat ook makkelijker allemaal wordt verteerd. Je gaat pas aankomen als je een overschot hebt. Dan slaat je lichaaam het overschot op als vet.
Ze raden veel kleine maaltijden nl aan bij mensen die af willen vallen.
Verder zei de dokter dat ik moest zorgen dat ik meer spiermassa kreeg. (wat in de praktijk nog niet echt lukt. Clown )

Als je een kleine maag hebt eet je sowieso altijd kleine maaltijden. Ik zit ook altijd heel snel vol.
In dat geval adviseren dietisten om meerdere maaltijden per dag te nemen zodat je meer binnen krijgt.
Dat is altijd nog beter dan 3 kleine maaltijden!

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:41

Needje schreef:
Foxy, ik ben 30 geworden in mei, en nog geen kilo aangekomen..... *snik*

Ben je in de afgelopen 10 jaar helemaal niet veranderd?
Hoe lang ben je dan en wat weeg je? Als ik vragen mag hoor...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:42

1.72 en met mazzel 52 kg. Nagelbijten / Gniffelen

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:44

Ik 1.75m en tot begin dit jaar ook 52 kilo.
Nu tegen de 60! Go jij! Go jij!

*Kijkt trots naar haar buikje* Haha!

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:44

Needje schreef:
1.72 en met mazzel 52 kg. Nagelbijten / Gniffelen

Misschien komt het bij jou pas na je 30ste wat bij mij na mijn 25ste kwam Ja

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:53

Ik wil overal vet, maar niet op m'n buik! haha

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:58

lucifertje schreef:
misschien is het een goed idee als je naar een dietiste gaat. Ze legt alles heel fijn uit, hoe je moet eten en wat je het beste kan eten.

Dit lijkt mij het beste advies uit het topic: een dietiste kan samen met jou kijken naar wat voor jou de beste oplossing is en je persoonlijke begeleiding geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:00

Dietiste werkt niet, heb ik ook bij gelopen..

Ik heb heel lang 45 kilo gewogen, sinds ik aan de pil ben 48 kilo maar veel meer word het niet.. Ben 1,64m trouwens.

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:01

Needje schreef:
Ik wil overal vet, maar niet op m'n buik! haha

Ja ik ook niet, maar t komt alleen daar... En een beetje op billen, benen en borsten, dus dan neem ik dat buikje maar voor lief Haha!

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:05

Ehmm misschien nog een tip (misschien niet echt een gezonde). Van zwemmen creer je een onderhuids vetlaagje. Mocht je nu een periode heel intensief gaan zwemmen en dan daar ineens mee stoppen dan kom je heel erg aan (zie Erica Terpstra)
Dit geldt natuurlijk wel voor meerdere sporten maar voor zwemmen nog iets meer vanwege dat onderhuidsvetlaagje tegen de kou.

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:06

Dat heb ik ook wel eens gehoord ja, dat zwemmen helpt.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:46

ik had laatst ook een topic erover geopent... en ook de tips gevolgt maar ik zit nog steeds op 55 kilo en ik ben 1,72 m. En heb heel wat meer gegeten en ook tussendoor :S

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:11

Hier hetzelfde probleem, ik ben 1,76 m en 57 kg, en ik wil er meteen wat frustraties over kwijt. Haha!

Ten eerste vind ik het super irritant dat elke keer als ik bij een dokter kom voor oorontsteking ofzo, dat ze altijd over anorexia beginnen. En dat heb ik gewoon niet! Dun zijn zit gewoon in de familie.

Ik vind het ook vervelend als mensen zeggen: Tjees, wat ben jij dun zeg! Je moet eens wat meer eten!
Je zegt toch ook niet tegen een dik persoon: Tjees, wat ben jij dik zeg! Je moet eens wat minder eten!

Ik trek het me ook wel aan dat er nu een trend in de bladen is, om 'volslank' op te hemelen. Mannen zouden het mooier vinden, dikke mensen zijn gezellig, voorbeelden van 'happy dikkerds', walgelijk dunne modellen, bla bla bla. Toevallig ben ik zo dun als een model! Moet ik mij daar nu voor schamen?

Oh ja, ik heb wel eens gehoord dat Herbalife helpt om aan te komen, maar ik heb het zelf nooit geprobeerd. Ik ben tevreden met mijn lichaam zoals het is, en ik vind die ene man wel die dun wél mooi vindt. Knipoog

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:16

Heb ook jaaaaaaaaren dezelfde frustraties gehad als jij! Zooooo irritant, al die opmerkingen.

Inmiddels ben ik er immuun voor. Ik hoor het niet eens meer. Ben ook wel aangekomen, dus dat scheelt. Gisteren vroeg iemand nog of hij me mocht feliciteren... *proest*

Anyway, dat van Herbalife heb ik ook al vaak gehoord. Je zou er van kunnen afvallen én van aan kunnen komen, net wat je wilt... Nors opkijken
Tis volgens mij ook hartstikke duur, ik ben er daarom nooit aan begonnen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:23

als je goed eet, en toch te mager bent kun je mss eensn aan een huisarts vragen? wie weet ligt het `gewoon` aan je schildklier...kun je weinig aan doen dan...

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:24

Juul schreef:
Precies.. Ik heb het bijvoorbeeld ook altijd koud en als ik zit of lig voel ik gewoon mn botten, dat voelt echt niet fijn ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Idd ik heb het ook.Als ik zit, zit ik gewoon op mijn botjes.Doet zo'n zeer Verdrietig En ik heb het ook altijd koud.Ik probeer echter niet aan te komen want ik ben zwaar genoeg.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:45

Ik kon eerst ook niet aankomen, snoepte zowat de hele dag door (ja ik kon dr niet vanaf blijven Bloos ) en kwam niet aan.
Ook de pil hielp niet. Ben nu inmiddels wel aangekomen, maar zit nog steeds evensnel vol. Hoe het kan weet ik ook niet, misschien dat het vanzelf komt? Bij mij mag dr nu iig wel weer 5 kilo af Bloos

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:46

Als echt niets werkt kan je het beste een keer naar een diëtiste gaan. Dat kost misschien wat, maar die kan veel beter beoordelen wat er mist in jou voedingspatroon waardoor jij niet aankomt.

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 10:19

ik zie voorbij komen..
: meerdere keren per dag eten (dan zal ik om de 10 minuten moeten eten )
: naar de dietiste (al gedaan.. niets erbij)
:shakes (werken bij mij net zoals bij mijn portomonee.die valt net zo hard af als ik)
:veel calorién eten(zit nu op 2500 per dag en kom geen gram aan
: schildklier (getest..werkte prima)
:kinderen krijgen ( heb er 2..bij de eerste ben ik 3.5 kg aangekomen...bij de tweede 8 kg en na 2 dagen was ik weer terug op oude maten en vormen)
: ouder worden(moet ik daar op zitten wachten? )

ik wil aankomen.. bleugh bah
ik ga mezelf eens een nieuwe voedingslijst maken want ik baal net zo hard als de rest hier met mijn 1.80 en 55 kg Boos!