Middeltje om wallen te verbergen (HNTM)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luxx

Re: Middeltje om wallen te verbergen (HNTM)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 17:40

leuk die spertie tip maar inderdaad alleen voor wallen die door vocht opgezet zijn, daarbij is het supersupervet dus dat kun je doen voor het slapen gaan maar niet onder/bij je make-up, je maskara zit achtermekaar op je kin als je je erna opmaakt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:04

Ik gebruik gewoon een camouflagestift eigen merk van het Kruidvat, dat smeer ik goed uit en dan poeder erover (gebruik geen vloeibare make-up).

Helaas ben ik ook 'behebt' met donkerblauwe/paarse kringen onder m'n ogen en vroeg naar bed gaan helpt niet.

lanatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:30

Concealer helpt heel goed om donkere wallen weg te schminken + het fixeert enorm goed je oogschaduw ( geleerd tijdens een work shop Knipoog )
Heb zelf die van nivea ( redelijk geprijsd) en die van shiseido ( duurder), en heb op een workshop die van armani mogen proberen ( heb de prijs niet eens gevraagd Knipoog ) , maar vond ze alledrie even goed, alleen andere manier van verpakken en aanbrengen.

Wat de aambeienzalf betreft: helpt idd, maar alleen voor héél sporadisch gebruik, erg gezond is het niet voor de tere huis rond je ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 00:54

Ik zweer bij de touche eclat van YSL Ja Dan maar 33 euro dat stiftje is het meer dan waard! Voor het beste resultaat moet je het er trouwens inkloppen met je vingers, net zoals je doet met oogcreme. Dan wordt het het allermooiste Lachen Werkt ook super bij puistjes en andere plekjes, je ziet er echt de hele dag niks meer van!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 12:20

Ik heb ook de Touche Éclat van Yves Saint Laurent, ik heb nog geen betere gevonden. Met de Douglas kaart heb je toch weer iets korting Haha!