Zwanger?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Re: Zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:33

je kan pas een betrouwbare test doen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden, eerder heeft het niet veel zin, zeker niet als je aan de pil bent.

Dus wacht dat anders eerst gewoon af. Dan weet je pas meer, maar ik zou me er niet te druk over maken, dan blijft je menstruatie ook uit, en denk je nog dat je zwanger bent.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:19

Ik Tem, dit hoort hier niet Knipoog..

Verder zou ik even bij je huisarts langs gaan Lachen, ben je dan niet zwanger weet je wel gelijk wat 't wel is Lachen! Sterkte iig

[Edit] Even wat toegevoegd

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 10:10

Ik ken het wel, die angst om (ongewenst) zwanger te worden. Ik heb daar ook een hele tijd last van gehad, ook toen ik 19 was.

Bij mij is het uiteindelijk wel over gegaan (zonder zwanger te worden Knipoog ). Ik zou niet beginnen met zwangerschapstesten enzo. Als je de pil correct gebruikt, kan er weinig mislopen. Enkel als je maandstonden uitblijven, zou ik een test doen (eerder heeft trouwens toch geen zin).

Verder zou ik een beetje afwachten. Als je terug pijn krijgt of bloedingen, dan zou ik wel eens naar de dokter gaan. Niet omwille van een gevreesde zwangerschap, maar eerder omdat je misschien ergens een ontsteking hebt ofzo.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:31

Gewoon even je ongesteldheid afwachten. Mocht dat een paar dagen uitblijven, dan kun je altijd alsnog een test doen.

Toen ik zwanger was, heb ik trouwens geen bloedverlies gehad en ook geen krampen. En de vermoeidheid kwam pas weken later.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:31

LZP- MW