Hier nog 1 ik mocht ook niet slapen of naar de paarden of tv kijken of buiten spelen eerst eten was het altijd.
Vroeger toen me ouders nog bij elkaar waren had me vader het altijd voor het zeggen hij was de baas ook over me.
Daar was ook niet mee te spotten want ik kreeg echt slaag maar goed dat verdiende ik ook wel want ik was nou niet bepaalt 1 van de liefste.
Me moeder daar in tegen is nooit echt de baas over me geweest en dat had ik ook al snel door.
Vroeger was ik ook nooit zo moeilijk met eten dat is eigenlijk pas gekomen toen me ouders uit elkaar gingen toen is het begonne uit boosheid denk protest ik wou bij me vader wonen maar dat kon niet me moeder kreeg een vriend waar ik absoluut niet mee kon opschieten en hij dacht even me vaders taak over tenemen en dat schoot bij Melis het verkeerde keelgat in.
Als ik vroeger ook bleef zeuren kreeg ik te eten wat ik wilde van me moeder dat had ik al snel door tot me stief vader in huis kwam toen was het feest over.
Hier zijn ook aardig wat ruzies overheen gegaan ik heb zelfs 2 keer op straat gestaan maar goed ik was ook niet een van de makelijkste dat geef ik eerlijk toe ik heb ook spijt van dingen die ik gedaan heb het is zo uit de hand gelopen terwijl me moeder het wel altijd voor me op nam maar gaf haar alleen maar een schop na nu ik dit zo zit te typen stromen de tranen langs me wangen.
Dit heeft zij nooit verdient.
In me pupertijd is het ook helemaal uit de hand gelopen en dan zeg ik dat nog zacht uitgedrukt.
Spijt zo veel spijt maar goed daar is niks meer aan teveranderen ik ben nu 19 het gaat nu wel goed thuis maar dat eet probleem is er nog steeds.
En ik praat nu niet over iets wat op de een of andere dag gebeurt dit speelt al ruim 6/7 jaar.