Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElCamino schreef:Doom: ik begrijp je reactie goed hoor, echt waar, maar ik heb er as ik dood ben geen zicht meer op en ik denk niet dat anderen dit goed kunnen beoordelen. Dan heeft hij nog even ellende voordat hij alsnog doodgaat.... daarbij, elke twee maanden een emmer glucosamine van €140.00 en af en toe een doos bute van €130.00, speciaal beslag elke 8 weken met zolen.... moet je ook willen....
Paula schreef:Ik ben ook niet bang voor de dood. Maar wel bang dat mijn chronische bronchitis zo erg wordt dat ik steeds verder aftakel, het steeds benauwder krijg en door verstikking aan mijn eind kom.
twinducklin schreef:Paula schreef:Ik ben ook niet bang voor de dood. Maar wel bang dat mijn chronische bronchitis zo erg wordt dat ik steeds verder aftakel, het steeds benauwder krijg en door verstikking aan mijn eind kom.
Als ik jouw was zou ik dit eens tegen een huisarts vertellen.. Zo gauw gebeurd dit niet hoor! Weet niet in wat voor mate je er nou last van hebt en welke vorm je precies hebt.
saskiakefie schreef:Ik ben een tijd echt heel erg bang voor de dood geweest. Ik dacht er werkelijk de hele dag aan, echt verschrikkelijk!! Toen ben ik in een dagboek alles van me af gaan schrijven en langzaam maar zeker ging ik er steeds minder aan denken tot een paar minuten per dag waar ik natuurlijk erg tevreden mee ben/was.