Moedervlek weghalen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Re: Moedervlek weghalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 09:45

Een vriendin van mij heeft dit ook laten doen. Zij moest hier voor naar het ziekenhuis. Maar het is wel heel mooi genezen, je ziet amper een litteken! Lachen

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 12:04

Veel verschillende reacties zo te lezen Ja

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 13:49

mh, goed topic, denk er zelf ook over om er twee weg te laten halen. Een zit er op linkerschouder / tegen hals aan en andere zit rechts op mijn hals.
De linker heb ik sinds een week regelmatig flinke pijnsteken in, lijkt me niet echt goed. De rechter is iets verdikt en daardoor erg vervelend. Altijd moet ik voorzichtig zijn met afdrogen, kan zo kapot gemaakt worden zeg maar, ook niet goed dus.
Nooit de stap willen zetten, maar nu die andere begint toch maar wel.
Als ik het zo lees wil ik me alleen wel naar dermatoloog ofzo laten doorverwijzen. Zeker omdat die in mijn hals een erg zichbare plek is......

anneve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 13:56

Als ze pijnlijk zijn en/of bloeden zijn ze gevaarlijk, dan moet je echt direct naar de HA.

Ik heb er ook een weg laten halen, de HA verwees me door naar de dermatoloog en die heeft hem met een soort appelboor weggehaald (onder verdoving) en gehecht. Ik was naar de HA gegaan omdat deze moedervlek groeide en dat vond ik zelf verontrustend. Gelukkig was alles goed volgens de patholoog.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 14:08

klopt, week geleden begon de linker te steken, nu al paar dagen rustig, maar zit me toch niet lekker. Moet tot 14.00 werken en ga direct daarna huisarts even bellen.