welk dieet moet ik kiezen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uppojono

Re: welk dieet moet ik kiezen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:17

Er worden hier al heel veel tips gegeven, maar je geeft je probleem zelf al aan. dat wat er met een maand afgaat, zit er in een week weer an. je moet gewoon een gezond voedingspatroon zien te vinden. natuurlijk kun je weleens iets tussendoor nemen, maar niet een maand crashen en dan weer normaal eten. dat neemt je lichaam niet en gaat dan alles opslaan wat je eet. Probeer dus je snoepen te beperken, veel water en bewegen, dan val je zeker af.

Ik praat wel leuk hoor, maar zit zelf ook niet lekker in mn vel. Doe ook aan crashdiëten en kom daarna weer twee kilo extra aan. Diëten is moeilijk, maar als je het écht wil, wel te doen..

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:29

@ beantsje: Sorry, zo bedoelde ik het niet hoor! Atkins ben ik het ook totaal niet mee eens! In onderandere brood zit "breinvoer" zoals wij dat dan noemen en dat heb je gewoon nodig om helder te kunnen denken.
Maar ik bedoelde meer dat brood opzich zelf niet áltijd goed werkt. Ik word ontzettend opgezet van brood.
Ik haal mijn voedingsstoffen uit ander eten.
En mijn moeder had hetzelfde! Toen ze bij de diëtiste was geweest was ze helemaal verbaast! Ze at te weinig!
Ze kreeg een dieet wat ze bijna niet opkreeg (zoveel voor haar) en ze viel wel mooi af!
Zij at zo weinig dat alles wat ze at het lichaam meteen in opslag deed omdat het te weinig kreeg.

Maar om on topic te blijven, denk ik niet dat "diëten" in dit geval verstandig zou zijn.
Lengte, gewicht en leeftijd is prima.
Gewoon lekker gezond blijven eten en bewegen.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 23:45

helemaal mee eens!