Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Ik ga naar Eyes for more oid. Ik was eerst bij Pearle geweest daar zou ik ondanks mijn klachten van ondertiteling niet kunnen lezen, enorme hoofdpijnen ed geen afwijkingen hebben. Ik denk die zijn gek dus kwam ik bij eye wish terecht, van geen afwijking ging ik ineens naar -0.75 en -1. Had daar een leuke bril uitgezocht maar werd incl. alles 300 euro. Ik kreeg het niet vergoed van de verzekering dus wilde nog even wachten. Kwam ik even verderop eyes for more tegen. daar had ik -0.50 en - 0.75 daar komt bij dat ze daar enkelvoudige brillen hebben voor 75 euro. Uiteindelijk heb ik daar mijn bril gekocht en ben hier zeer over te spreken!
Wendy schreef:Ik zit bij specsavers voor mijn lenzen. Ben er erg tevreden over.
De controles zijn altijd met lenzen in. Maar goed ook, want ik heb dus geen reservebril. Die wil ik binnenkort wel gaan kopen, maar ik ga eerst nog even kijken of ik via mijn verzekering nog ergens korting kan krijgen, want die bril is een hele uitgave.
Wendy schreef:Nu even een domme vraag misschien, maar als je een reservebril laat aanmeten, moet je dan echt die dag je lenzen uit? Dan heb ik namelijk serieus een probleem.... hoe kom ik dan in vredesnaam op de plek waar ik zijn moet. Ik ben echt praktisch blind, zonder lenzen. En ik snap het ook niet goed, meestal draag je een reservebril 's avonds, nadat je je lenzen toch al in hebt gehad....