Dokersassistenten van tegenwoordig...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Allejandro

Re: Dokersassistenten van tegenwoordig...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:13

Dat is wel heel raar idd. Die had der dag zeker niet..

Gewoon doordrammen dat je de dokter dan zélf even wil spreken..
kom opzeg!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:25

Pardon? Weet die muts wel wat longembolie is?
Ik zou haar gewoon negeren en naar de huisarts rijden en net zo lang voor haar hokje gaan rellen tot de dokter je de spreekkamer in laat.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:53

Falona schreef:
Pardon? Weet die muts wel wat longembolie is?
Ik zou haar gewoon negeren en naar de huisarts rijden en net zo lang voor haar hokje gaan rellen tot de dokter je de spreekkamer in laat.

Je haalt de woorden uit mijn mond, ik bedoel, straks heb je wel weer een longembolie, en wat zegt ze dan? "ja sorry we hadden het druk"

Ik had ook een keer zoiets met de assistente, (nadat ik haar zoon tegen de vlakte geslagen had)
Heb toen bij mijn HA ff verteld wat ik daarvan vond en sindsdien is ze weer poeslief, maar als blikken konden doden was i ker nu niet meer geweest...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:01

Als ik voor 8 uur 's ochtends bel kan ik een kwartier daarna terecht Nagelbijten / Gniffelen

Als je 's middags belt ben je de volgende dag aan de beurt!

Wat een belachelijke situatie zeg Als je de dokter te pakken hebt zou ik toch even vragen of dit de normale gang van zaken is en dat je anders snel op zoek gaat naar een nieuwe huisarts Rolleyes

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:01

Nou ja zeg, daar had ik toch even persoonlijk langs gegaan...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:33

Wij hebben ook zo'n vreselijke miep!
Van de dokter moet ik gelijk langskomen als ik klachten heb. Dus wij belden vorige week dinsdag op of ik vrijdag langs kon komen. Neee dat kon niet, dokter zat helemaal vol tm vrijdag. *zucht*
Ik stikte zowat vrijdag, dus ik ben vrijdag persoonlijk heen gegaan om een behandeling vragen (lees: eisen). En wat denk je? Was er spontaan een plekje vrij! Mijn hemel! Die plek was dinsdag ook al vrij Nagelbijten / Gniffelen
Ik had nog dinsdag gezegd: maakt mij niet uit bij welke dokter, als er maar een dokter naar kijkt!

Tip: altijd persoonlijk langsgaan als je telefonisch niet verder komt. Dan laten ze je veel eerder door,.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:35

Daarom zeg ik dus altijd dat ik er al heel lang mee loop en alles al heb geprobeerd Clown en dan kan je zo dezelfde middag nog terecht.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:37

Verergeren van de kwaal wil vaak ook helpen inderdaad Haha! Daar heb ik mama voor Nagelbijten / Gniffelen Die kan alles heerlijk realistisch overdrijven zodat ik een paar uur later al terecht kan Nagelbijten / Gniffelen

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:43

Die assistente had het misschien beter af kunnen handelen, maar op deze manier generaliseren lijkt me ook niet echt een volwassen houding.

Misschien kun je gewoon aan die assistente duidelijk maken hoe je het gesprek ervaren hebt, en het op die manier proberen op te lossen?

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:48

whaha bij mij is het juist andersom. De assistente is zelf harstikke lief, maar die arts...

Aaaah is gewoon een opgezwollen lymfeknoop, gaat wel over! Half jaar later weer terug, neee is gewoon lymfeknopen hoor, is helemaal niks ernstigs. Na een half jaar weer terug, ah misschien is het toch iets meer aan de hand....

Ja denk het ook ja Boos!

Ondertussen een jaar lang met een tumor in mn nek gelopen....

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:53

nou ja zeg, wat belachelijk!
en als het zo blijft, of naar andere HA gaan.. of gewoon rechtstreeks naar de fysiotherapeut
die weten vaak ook veel over pijn bij krachtinspanning e.d
succer er mee en sterkte met je schouder!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:54

Zij heeft het niet erg netjes gedaan, dat ben ik met je eens. Maar als er een bomvol spreekuur is moet je sommige dingen wel filteren. Sommige mensen bellen als er een scheet dwars zit. Maar gezien je voorgeschiedenis zou een afspraak echt wel zinvol zijn geweest.
Gewoon haar (en/of de dokter) er over aanspreken.