Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joki schreef:Dior Pure Light 38,28 euro bij de bijenkorf
MamaMiesje schreef:Ooohh...ik heb al zóveel geprobeerd,maar het is en blijft een feit: ik heb een vette huid en geen ENKELE foundation blijft mooi bij mijDan kunnen ze nog zoveel beloven aan matheid etc, maar nee...
Barbara_m schreef:Ik heb een hele droge huid. Ik heb snel last van kringetjes en strepen e.d.
Ik doe nu een hele goede dag créme onder mijn foundation (La Prairie echt super!!!) en heb er bijna geen last meer van.
Chanel kun je inderdaad bij Ici of Douglas kopen.
Barbara_m schreef:En je kunt dan ook nog de foundation van Biotherm nemen. Deze is gemakt voor de vettere huid. Toevallig gebruikt een vriend van mij hem ook (paardensport he... dus homo ja). Deze werkt bij Jeff ook goed!
patsur schreef:Heb van de week een l'oreal opgehad, superfijn!
Chanel lijkt me ook fijn, zoals ik dat hier lees. Kun je dat bij Douglas of Ici Paris kopen?
MamaMiesje schreef:Ja weet je wat het is? Dan krijg je vaak een wat meer dekkende en ik vind dat altijd zo'n lelijk gezicht op je kin/neus/tussen je wenkbrauwen; altijd zichtbaar.
Laulau1986 schreef:Barbara_m schreef:Ik heb een hele droge huid. Ik heb snel last van kringetjes en strepen e.d.
Ik doe nu een hele goede dag créme onder mijn foundation (La Prairie echt super!!!) en heb er bijna geen last meer van.
Chanel kun je inderdaad bij Ici of Douglas kopen.
La Prairie is dus echt heel goed? zat er laatst al naar te kijken maar is duur hey poeh. Maar als het echt super is vind ik het wel waard. Huidverzorging is een inverstering in de toekomst zeg ik altijd maar!
Welke creme heb je daarvan?
Barbara_m schreef:Je betaald er inderdaad wel geld voor, maar daar krijg je wel écht kwaliteit voor terug!