succes en sterkte vast bij de HA! zal voor je duimen dat het niks ernstigs is!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uthrick schreef:Ik heb er vandaag even EHBO docent naar laten kijken ( Ja, we hadden toch les van haar, maar die dacht volgens mij dat t een stuiterbal was want ze kneep knetterhard) zij denkt ook aan een lymfeklier maar hij ontdektte nog een bobbeltje aan de zijkant van borst
dus dat vind ze "eng" en een bezoekje aan huisarts waard. Ik ga morgen dus even een afspraak maken.
Redrumfox schreef:* Als laatste iets waar ik liever niet aan denk, en dat is een knobbel( tje) waarop je je borsten moet controleren maar dan is ie nu dus "doorgeschoten"naar mijn oksel, kan dat?
Dat lijkt me niet mogelijk; een tumor zit in het weefsel ingenesteld. Het zou wel een uitzaaiing kunnen zijn, maar dat kan volgens mij pas in een ver stadium van kanker en aangezien je dat niet hebt kan je dat waarschijnlijk ook uitsluiten.
Ilsemarie: het lijken me inderdaad de lympfeklieren.
Misschien even langs de HA?
Uthrick schreef:Hoi
Ik ben vandaag geweest, de arts zei "hier waag ik mij niet aan" en gaf mij een doorverwijzing naar Radiologie voor een scan/echo of iets wat hen daar goed leek.Ik vond/vind het nogal raar en makkelijk gedacht van de arts maar ik ga er zeker even mee naar het ziekenhuis. Dat gaat dan wel volgende week worden want ik heb nu echt geen tijd.
Ik hou jullie op de hoogte!
patsur schreef:Dat had ik laatst ook.. Eerst in de ene oksel toen ineens in de andere.. Kon mijn arm niet lekker af laten hangen, maar moest hem steeds iets optillen..
Na een paar dagen was het weg, dus kon er ook niet mee naar de HA.
Uthrick schreef:Nou ja, hij heeft er niet eens aangevoeld!!!! Hij vroeg wat de klacht was, us ik uitleggen wat ik hierboven beschreven heb en hij zegt meteen: Ooh daar waag ik me niet aan, ga maar langs Radiologie!
Zo ga je toch haast denken dat hij een keer een "fout"heeft gemaakt ofzo!
_Tessaa schreef:patsur schreef:Dat had ik laatst ook.. Eerst in de ene oksel toen ineens in de andere.. Kon mijn arm niet lekker af laten hangen, maar moest hem steeds iets optillen..
Na een paar dagen was het weg, dus kon er ook niet mee naar de HA.
Had ik laatst ook paar keer,
kwam door mijn deo.
Uthrick schreef:Hoi
* Als laatste iets waar ik liever niet aan denk, en dat is een knobbel( tje) waarop je je borsten moet controleren maar dan is ie nu dus "doorgeschoten"naar mijn oksel, kan dat?