info zwangerschapstest?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

Re: info zwangerschapstest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:26

winia4ever schreef:
een paar dagen na dat je eventueel ongesteld zou worden kan je hem het beste doen, ongeveer 4a5 dagen na je "ongesteldheid"

is achterhaald. tegenwoordig kan je het al op die dag doen dat je evt ongesteld zou worden

powiepower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:30

jeej Mandy, was dat wel gewenst dan? Ik ken een meisje, en die is een week geleden bevallen....ze wist niet eens dat ze zwanger was. Zij was dus ook gewoon ongesteld geworden tijdens de zwangerschap Koe Als ik jou was, zou ik er ook niet te lang mee wachten...

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:45

Nou het was een hele verassing niet gepland maar heel erg welkom. Maar heb wel een week lang gehuild van ojee wat nu. Heb zoveel vragen en moet zoveel regelen enz.(O.a wat nu met mijn paarden kindje)

Maar we er wel heel blij mee. Haha!

powiepower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:06

gelukkig dan maar Haha! ik ken ook andere verhalen Ach gut

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:08

Heb er geen seconde over nagedacht het weg te laten halen. Ik weet hoe wonderlijk t is en t is niet iedereen gegunt. We hebben alles voor elkaar en een kamer over dus laat t maar mooi komen.

Jelle6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:20

even stipje,, ben wel benieuwd hoe het af is gelopen...

Hoop voor je dat de test niet positief is op zo`n jonge leeftijd

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 17:50

Nou ik lees net hierboven dat het niet uitmaakt wanneer je hem doet. Ik heb gister mn laatste pil geslikt dus ik neem aan dat ik hem nu gewoon kan doen. Hoop ook zeker niet dat ik zwanger ben, want ik zou écht niet weten wat ik moet doen. Scheve mond

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:52

hoevaak ben je de pil nou vergeten dan? En had je daarvoor al seks gehad?

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:54

En weet je eht wel?
Ik hoop het niet voor je, anders zit je echt in een moeilijke situatie.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 17:55

Ehm, een paar keer vergeten maar dat houd ik nou nooit zo echt bij, en ja, ik heb daarvoor en na seks gehad. Maar ik ga straks als ik naar de wc moet hem doen, en dan horen jullie het. Hopelijk dat ik niet zwanger ben.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:56

alle informatie staat hier boven al.. Ik wou je alleen maar even sterkte wensen, en hopen dat het goed komt Lachen .

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 17:58

Dankjewel. Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:58

Dat hou je nooit echt zo bij??? Meisje toch.. oh sorry maar wat dom.. Je moet de pil GOED slikken anders werkt ie niet. Als je een x de pil vergeet dat kan. Dan vrij je daarna gewoon met condoom. Als je eerst heb gevreen en dan de pil vergeet, ja dat is iets wat ook kan gebeuren.. maar om nou te zeggen dat je het niet bij houd.. en dat je eigenlijk niet goed met de pil omgaat.., tsja dan kun je dit verwachten. Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent, en hier wat van leert

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:02

Jeetje, hou je niet bij wanneer je hem vergeet?
En als je weet dat je hem vergeten bent heb je toch onbeschermde seks?
Pffff, Succes en ik ben benieuwd...

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:05

Jullie weten niet eens in wat voor pakketje dit meisje zit dus vraag eerst eens waarom of hoezo ze t niet bijhoud.

Jullie gooien wel meteen dingen naar haar hoofd maar t fijne weet je er ook niet van.
Ik praat t zeker niet goed en vind t zeker niet slim dat ze zo gehandeld heeft maar jullie kunnen t wel iets aardiger overbrengen.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:10

T zou gewoon sneu zijn als er straks een arbortus gepleegd zou moeten worden terwijl de moeder niet bijhoud wanneer ze de pil vergeet, en dan onbeschermde seks heeft..

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 18:11

Nou als jullie het graag willen weten, omdat ik de laatste tijd zo moe ben lig ik dagen in mn bed, en zo vergeet ik hem wel is. Ondertussen ga ik nog maar 3 halve dagen van de 5 hele dagen naar school. Ook heb ik thuis veel problemen, ben vorig jaar uit huis geplaatst, en ondertusse op verschillende plekken gewoond. Pas een rechtszaak gehad over de uithuisplaatsing en ondertoezichtstelling, en loop ook bij fornheze, waar ik binnenkort weer een depressietest krijg aangezien ik 2 jaar geleden depressief was, en ik krijg nog zo'n tachtigduizendtests. Sorry dan voor jullie dat ik dan vergeet hoevaak ik de pil ben vergeten. Sorry hoor maar dat ga ik echt niet bijhouden, dát ik hem ben vergeten vind ik al erg genoeg, en ik heb al zoveel dingen aan mn hoofd dat ik dat niet meer weet.
Gelukkig zijn er ook gewoon mensen hier op bokt die me de info geven die ik nodig heb en een normale reactie kunnen geven. Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:13

Als je de pil niet normaal kan slikken omdat je die vergeet, en om welke reden dat dan zal zijn.. dan kun je beter kiezen voor een ander voorbehoedsmiddel. Een condoom bijv.

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:14

dorienkee schreef:
T zou gewoon sneu zijn als er straks een arbortus gepleegd zou moeten worden terwijl de moeder niet bijhoud wanneer ze de pil vergeet, en dan onbeschermde seks heeft..

Dat kan je echt wel anders brengen. En jij hebt t al over een abortus als je niet eens weet hoe of wat. Pas een beetje op met wat je zegt woorden zijn soms scherper dan een mes.

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:19

Clear Blue is een goede test.... je weet het binnen een paar seconden. Heb wel eens 3 testen van andere merk weg moeten gooien omdat het verkeerd ging.
Sterkte meid. Ben er zelf ook net achter dat ik dus zwanger ben en moeheid en misselijkheid zijn wel symptomen. Daarnaast opgezette borsten en wat donker gekleurde tepels.
Ik heb overigens dus wel besloten dat ik het kindje hou en ben er nu ook hartstikke blij mee. Maar het komt wel snel na 3 maanden relatie.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 18:21

Nou volgens de test die ik net heb gedaan ben ik niet zwanger. Laten we er vanuit gaan dat die test goed is, dan ben ik nu heel erg blij. Lachen
Allemaal alsnog bedankt voor de reactie, en gefeliciteerd met jullie baby's!

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:23

Probeer nu dan wel voorzichtiger te zijn en je pil gewoon te slikken. Anders zit je volgende maand met t zelfde "probleempje"

Als je in je thuis situatie zoals je zegt t moeilijk hebt en dat de rede is van t vergeten van de pil kies dan alsjeblieft voor een andere anticonceptie. Of gebruik naast de pil ook nog een condoom.

Succes en gelukkig voor jou dat de test negatief of voor jou dan positief heeft uitgepakt.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:24

nou gelukkig meid, en neem nu ajb een ander voorbehoedsmiddel!! zodat je niet meer in de stress zit met dit. Want volgens mij heb al genoeg aan je hoofd.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 18:25

Normaal slik ik hem ook altijd goed, maar de afgelopen weken is het helaas niet zo goed gegaan. En het was 2malig zonder condoom, maar ben ook niet van plan om het vaker zonder te doen, want ik vind het helemaal niks.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:28

vergeten kan natuurlijk altijd. Goed dat je dr beter op gaat letten.