Make Up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Re: Make Up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 17:42

Echt super deze reacties Ja Ga morgen vroeg eerst even langs de Etos kom ik langs en anders ben ik zaterdag in de stad om te snuffelen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 23:51

ik koop ook meteen zo een wimperkruller is maar 2 euro dus het proberen waard Ja zag ik bij de hema even kijken of etos ze ook heeft

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 23:57

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zo maak ik me meestal op. Ik heb hier wit,donkerblauw en grijs tinten op. Wel een goede basis voor op me huis en mooie donker zwarte mascara

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 00:08

Je huid is mooi, je kunt hem eventueel wat oppeppen met een zelfbruiner. Ik zou inderdaad blanko/bruine of geen mascara gebruiken. Je wenkbrauwen bijtekenen moet je mee uitkijken straks lijkt het net of ze bijna zwart zijn:=
je hebt mooie jukbeenderen dus deze kun je accentueren met een peach/bruine tint.

verder zou je donkere goud kleur van de etos kunnen proberen, lila of donker paars maar ook bruine kleuren en donkere leger achtige kleuren kun je proberen. Ga niet voor lichtroze of wit dit maakt bleek evenals blauwe ookwel ijzige kleuren.

Je lippen kun je verzorgen met een tandeborstel en purol je hebt ook speciale lipbalsem die je kleurpegment accentueerd waardoor je lippen wat veller kleuren.

Laat je een keer een resultaat foto zien?

Als je overigens op youtube naar smokey eyes zoekt vind je ook wel makkelijke filmpjes

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 11:40

Ik heb net mascara nieuwe gekocht Lachen wel een zwarte....en een lipgloss gaat vanavond wel even foto maken

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:49

Voor de dames die er wat geld voor over hebben of goede connecties hebben met Sint en/of Kerstman, de Christmas Box van Estee Lauder.
In deze box zitten 10 kleuren ogenschaduw, 3 blushers, 1 poeder, 3 lippenstiften, 1 oogpotlood, 1 lippotlood, 2 lipgloss, 1 mascara en 1 kwastenset.

Het kost een paar centen maar dan ben je ook wel voor minimaal 1 jaar klaar en heb je absolute topproducten. Bij Ici Paris krijg je op het moment 20% korting op deze box.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 11:54

echt Haha!
gaaf

Jij gefelicteerd

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:00

Ik zou voor een lekker naturel make-upje gaan..
Zelf ben ik ook vrij ligt en heb behoorlijk wat van die leuke sproetjes op mijn snuitje..

Camouflage: coverstick van HEMA, lichtste kleur
Foundation: nummer 1 of 2 HEMA Mouse foundation. Deze maakt je gezicht zachter en sproetjes ook Lachen
Poedertje: Ook nummer 1 van HEMA de compact poeder. Doe ik onder mijn ogen wat en op mijn wangen.
Ogen: Aardetinten gebruiken, zelf heb ik een doosje van de HEMA met bruin en een lichte kleur. Buitenkant doe ik bruin en met de lichte kleur de rest van mijn oog. Daarnaast gebruik ik een bruin of zwart oogpotlood.. zwart is iets heftiger. En de sensitive mascara van Etos.
Blush: zelf gebruik ik het bruin van mijn oogschaduw of de roze mouse blush van de HEMA
Lippen: Een lekker glosje in een zacht roze kleur of naturel.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 20:54

Bedankt...

Hoe werkt zo een wimper kruller Bloos

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:24

Wimperkruller: Hou de kruller zo vast dat als je ernaar kijkt dat de boog naar achteren is.
Dan zet je het zegmaar op je oog, knijpt 3x, niet te hard. En daarna doe je mascara op. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:27

ik adviseer make-up van de HEMA:
- Goedkoop
- proefdiervrij

ni3ki3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:33

ik heb ook make - up van de hema.
foundation 2 en poedertje ook nummer 2.
Ik zag ergens staan dat je op je hand moet testen..
maar doe dat dus nooit, je houd op je hand is heel anders dan in je gezicht, andere kleur maar ook andere dicht en vetheid.
ik doe gewoon een drupje op mijn vinger.. en dan een vlekje uitwrijven naast mijn kin half op me wang. Soms maak ik een paar verschillende plekjes naast elkaar. En dan kun je echt heel goed zien, wat je huid het beste pakt en wat het mooiste resultaat geeft..
Succes!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 17:58

Bedankt allemaal....

Ik heb nu elke dag een cremetje op met klein beetje bruin tintje ....en dan mascara en een dun lijntje.... en lipgloss
Lachen
Zal even kijken of ik een foto kan maken binnekort

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:08

Volume mascara van Etos kan ik je iig aanraden Lachen
Misschien ook een oogpotloodje, de noir expert van bourjois vind ik persoonlijk erg fijn.

Edit: ik zie dat je al genoeg tips hebt gehad Haha!