Ach, niks om geven, gewoon mee lachen
. Verdoezelcrème gebruik ik nooit, dat vind ik er altijd zo onnatuurlijk uitzien bij mezelf, en de meeste mensen vinden dat blozen wel grappig. Heb van mezelf ook al een gezond Hollands kleurtje op mijn wangen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Verdoezelcrème gebruik ik nooit, dat vind ik er altijd zo onnatuurlijk uitzien bij mezelf, en de meeste mensen vinden dat blozen wel grappig. Heb van mezelf ook al een gezond Hollands kleurtje op mijn wangen. 
), maar ben de laatste jaren maar opgehouden me er druk om te maken.
.
Dat helpt bij mij nog het beste!
Maar daar heb ik nu gelukkig al lang geen last meer van.
terwijl ik al 2 uur met rode wangen rondliep voordat ik hun tegen kwam
maar heb het al jaren en weet niet beter (mn moeder heeft het ook). Aan de andere kant, als ik eens echt bleek ben en dus geen rood op de wangen heb, denkt iedereen direct dat ik ziek ben (zie er dan ook erg ongezond uit) dus rood heeft ook zo zn voordelen
gebruik wel creme om de boel iets te minderen, maar ga er geen lagen dik overheen smeren
), als ik alleen al de trap op loop heb ik een rood hoofd dus al die mensen: "doe maar rustig aan hoor!", "wil je niet even pauze? (zonder te overdrijven elk half uur zeggen ze dat!".
.
.
.
. Ik stoor me er niet aan en lach gezellig mee.