Naar de chiropractor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

Re: Naar de chiropractor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 20:06

ja maar naar m'n bed gaan lukt niet altijd Nagelbijten / Gniffelen moest donderdagochtend weer en daarna moest ik werken tot 18.00 rond de klok van 2 zat ik er echt helemaal doorheen en viel ik bijna in slaap Nagelbijten / Gniffelen

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 00:36

Ik ga dit topic even volgen. Ik heb 9 weken terug ook een val gemaakt waarbij ik het een en ander heb gebroken en gescheurd en ze raden mij ook dit aan, alleen t ziekenhuis zegt fysiotherapie terwijl ik van die fysio alleen maar last krijg? Clown

ChirooHeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 00:47

Als het goed is doet de behandeling geen pijn. De eerste keer kan wat raar aanvoelen, maar daar wen je aan (althans ik wel). Je kunt inderdaad na de behandeling wat korte reacties zoals vermoeidheid krijgen, maar dat gaat meestal snel weer over. Gewoon een beetje rustig aan doen.

Ik studeer zelf chiropractie (4e jaars) en wordt dus regelmatig gekraakt.

@Vronnytopper: Ik zou gewoon je chiropractor vragen. Die weet het het beste. Van achter de computer is dat niet te beoordelen.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:57

Probeer 's avonds te plannen, kun je gelijk naar bed (ik ging ook altijd 's middags of 's avonds). Als dat niet gaat zo kan een warme douche helpen. Maar of dat voor je werk nog even gaat?