ik probeer het nu met pilates weer wat af te laten slanken en wat minder te fietsen/lopen, maar t zijn nog steeds redelijk stevige(lees wel gespierde) bovenbenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxxiejj schreef:Tip tegen die binnenkant van je boven benen: Op de sportschool (ja, je moet er wat voor doen!) heb je een apparaat dat de binnekanten traint. Moet je op zitten en dan je benen naar binnen duwen. Omdat ik zoveel paardrij, kijken de mannelijke spierbundels altijd wel raar als ik de kilo's dan op 50 zet en geen moeite hoef te doen
(...)
LaraCroft schreef:Roxxiejj schreef:Tip tegen die binnenkant van je boven benen: Op de sportschool (ja, je moet er wat voor doen!) heb je een apparaat dat de binnekanten traint. Moet je op zitten en dan je benen naar binnen duwen. Omdat ik zoveel paardrij, kijken de mannelijke spierbundels altijd wel raar als ik de kilo's dan op 50 zet en geen moeite hoef te doen
(...)
Hahaha ja dat had ik ook. Begon met sporten, legt die fitnessinstructeur uit hoe dat ding werkt, zegt ie: begin maar met 15 kilo, nou dat was wel erg makkelijk, ik had t ding meteen naar 35 gezetZegt ie: Oh, jij doet aan paardrijden zeker?
Roxxiejj schreef:Je ziet die spierbundels inclusief trainer ook egt zo kijken van WHUUUUTTT![]()
Zwelgje schreef:Squats, lunges