Mijn epilepsie - het gaat niet goed - ziekenhuisopname

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: Mijn epilepsie - het gaat niet goed - ziekenhuisopname

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 12:33

pfoe ik sta hier wel even van te kijken

goh erg veel sterkte mischien kun je vriendje lief vragen om zo nu en dan een update te plaatsen wand we willen natuurlijk wel horen hoe het gaat met je

Ach gut

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 12:39

het zit je weer eens niet mee zeg. Heel veel sterkte enne een kaartje komt eraan. Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven??? Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 13:32

welshje68 schreef:
het zit je weer eens niet mee zeg. Heel veel sterkte enne een kaartje komt eraan. Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven??? Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut

twee tot drie weken Huilen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:33

jeetje dat is niet niks zeg,
heel veel sterkte!!! Ach gut

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:34

ik stuur je een kaartje Lachen

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:36

Barbara! jezus nooit geweten dat jij barmat bent, ik herkende je naam en ben in je profiel gaan zoeken. Je foto kwam bekend voor maar uiteindelijk ging bij lorenzo het lichtje branden.
Wat een afschuwelijk verhaal zeg, veel succes!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:38

Jeetje, hééél veel sterkte Ach gut

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:45

Jeetje meis, ik zie dat je mij noemt in je verhaal en vindt dat je geen reden hebt om te klagen, nou, geloof me, dat heb je wel Lachen

Het is niet niks wat je is overkomen met die hersenbloeding, en de epilepsie en de leverwaardes al helemaal niet! Het is goed dat je er positief instaat en ervoor wilt gaan, zoals je weet ben ik er altijd van overtuigd dat dat je halve 'genezing' is Lachen

Er is niets mis met af en toe zeuren, ook ik zat er vaak genoeg doorheen hoor! Maar wanneer je steun krijgt van mensen om je heen, van vrienden, familie, bokt!.. kom je daar wel weer uit Lachen en het is ook altijd handig om mensen te hebben die je een schop onder je hol geven als je daar zelf even niet meer toe in staat bent Lachen

Er komt een kaartje namens mij aan, en natuurlijk duim ik ontzettend hard voor je.. Lachen

Laat je niet klein krijgen Lachen en wat betreft het geloof.. geloof in jezelf Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 13:50

Silviabol schreef:
Barbara! jezus nooit geweten dat jij barmat bent, ik herkende je naam en ben in je profiel gaan zoeken. Je foto kwam bekend voor maar uiteindelijk ging bij lorenzo het lichtje branden.
Wat een afschuwelijk verhaal zeg, veel succes!

Jeetje Silvia! Dat is lang geleden! Ik herkende je wel gelijk van je foto hoor Haha!

Ja, dat ben ik dus, is minder he.... zo zie je maar dat paardrijden niet altijd even leuk is en dat het voor nare gevolgen kan zorgen...

Zie je nog weleens iemand van 't Vierspan?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 13:53

Yellowfish schreef:
Jeetje meis, ik zie dat je mij noemt in je verhaal en vindt dat je geen reden hebt om te klagen, nou, geloof me, dat heb je wel Lachen

Het is niet niks wat je is overkomen met die hersenbloeding, en de epilepsie en de leverwaardes al helemaal niet! Het is goed dat je er positief instaat en ervoor wilt gaan, zoals je weet ben ik er altijd van overtuigd dat dat je halve 'genezing' is Lachen

Er is niets mis met af en toe zeuren, ook ik zat er vaak genoeg doorheen hoor! Maar wanneer je steun krijgt van mensen om je heen, van vrienden, familie, bokt!.. kom je daar wel weer uit Lachen en het is ook altijd handig om mensen te hebben die je een schop onder je hol geven als je daar zelf even niet meer toe in staat bent Lachen

Er komt een kaartje namens mij aan, en natuurlijk duim ik ontzettend hard voor je.. Lachen

Laat je niet klein krijgen Lachen en wat betreft het geloof.. geloof in jezelf Lachen

Wat lief van je.....

Moet er even een traantje van wegpinken, ik heb altijd zoveel respect voor jou gehad (en nu nog!) dat zo'n jong iemand zo positief kan zijn en dat je die rotte ziekte hebt overwonnen. Echt, dat doet me wel wat hoor.....

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:58

*rent naar de supermarkt en scoort een kaartje*
Vind het zo enorm vervelend wat jij allemaal meemaakt, vooral als ik zie dat je mensen bent gaan stimuleren om een cap te dragen. Je mag best klagen.. maar af en toe moet je ook lachen. Veel sterkte!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 14:00

Lovely1 schreef:
Vind het zo enorm vervelend wat jij allemaal meemaakt, vooral als ik zie dat je mensen bent gaan stimuleren om een cap te dragen. Je mag best klagen.. maar af en toe moet je ook lachen. Veel sterkte!

Nah, je moet het omdraaien - ik mag best wel lachen, maar af en toe klagen Knipoog

Gelukkig heb ik flink wat mensen "aan de cap" gekregen, echt tof Ja Natuurlijk maakt het mij persoonlijk niets uit wat iemand doet, maar ik vind het fijn te weten dat mensen nadenken over hun sport en hoe ze rijden.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:03

Barmat schreef:
Lovely1 schreef:

Nah, je moet het omdraaien - ik mag best wel lachen, maar af en toe klagen Knipoog

Gelukkig heb ik flink wat mensen "aan de cap" gekregen, echt tof Ja Natuurlijk maakt het mij persoonlijk niets uit wat iemand doet, maar ik vind het fijn te weten dat mensen nadenken over hun sport en hoe ze rijden.

That's the spirit!
Echt fijn dat je een eigen ervaring gebruikt om anderen te stimuleren Haha! denk dat heel veel papa's en mama's en anders mensen daar heel blij mee zijn Lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:41

Jeetje....
Ik weet hoe het " voelt" om ineens weg te vallen ( heb vroeger epilepsie gehad)
Ik wil je heel veel sterkte toewensen !!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 18:56

Bedankt allemaal Ja

Beetje steun kan ik wel gebruiken en doet ook goed!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:05

Ten eerste heel erg veel sterkte!
Ten tweede, ik weet hoe je je voelt wat betreftde aanvallen.
Ik heb ze nl. zelf ook, ook ik heb een periode gehad dat ik ze elke dag had... Ook de aanvallen, op de grond vallen, stuipen, schuimen en 10 min. bewusteloos.
Nou houd je taai! Ach gut

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:25

goed dat je er om vraagt, ik heb je adres al op de enveloppe en ik verstuur hem volgende week pas anders krijg je nu al je post al.
Jee wat een verhaal zeg. Ik weet dat het lastig is met epilepsie en de juiste medicatie. Mijn zus heeft ook epilepsie gekregen na een hersentumor, met haar gaat het gelukkig goed en ik weet dat ook zij best wel heeft lopen modderen met de juister verhoudingen etc. Dat is goed gelukt bij haar en dat zal bij jou straks ook goed gaan. Ik wens je heel veel sterkte en het is misschien ook wel fijn om te horen hoe het met je is als je daar bent. Hou je de score bij van de kaartjes, ben erg benieuwd hoeveel je er gaat krijgen. Heel veel stertke van de week en de aankomende 2 weken.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:27

Jeetje wat vervelend Ach gut

Hou je taai & kaartje komt eraan als je er eenmaal ligt!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:33

Dat jij dit er nou ook nog eens bij moet hebben zeg.. Ik stuur je binnenkort ook even een kaartje. Lachen

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:37

Echt ongelooflijk veel sterkte de komende weken !! Ach gut
Je houdt ons toch wel op de hoogte hé?? Of mag je niet bokken in het ziekenhuis ?? Lachen
Een vriendin van mij heeft ook epilepsie, met haar is ook een hoop gerommel geweest met de medicijnen maar inmiddels loopt ze er weer supervrolijk bij ! Lachen

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:41

ik steun je! een vriendin van mij heeft ook epilepsie en die moet elke week naar een of andere epilepsie centrum die orst ook 3 weken worden opgenomen..

Stertke!

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 00:05

Meid, je vergelijkt je met Yellowfish, maar doe dat niet. Zij heeft het moeilijk gehad [heb topic toen ook gevolgd], maar jij nu ook niet. En als jij nu steun wilt hebben, van mensen om je heen, dan kan je dat krijgen, van iedereen. Ik snap dat het heel moeilijk is. Het is lang, 2,3 weken alleen maar ziekenhuis. Dus ik ga je heel veel sterkte wensen, en je kaartje komt er zeker aan!

Sterkte Knipoog

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 08:50

Het zit jouw ook niet bepaald mee he

succesmet de lange periode in het ziekenhuis...

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 09:01

Heel veel sterkte de komende weken!
Ga ervoor!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 09:16

Heeel veeel sterkte meid! Ach gut