Welshcobfan schreef:even een algemene mededeling: hardlopen is voor niemand een goede sport: het is erg slecht voor de knieen
Jaa tuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:even een algemene mededeling: hardlopen is voor niemand een goede sport: het is erg slecht voor de knieen
Judith_89 schreef:Mij lijkt dit ook heel leuk, vooral de houding en balans. Maar dan heb ik een vraag: ik ben geopereerd aan mijn schouder en kan pas over 2,5 maand weer paardrijden. Maar ik zou hierna ook aan body balance kunnen doen?
Judje schreef:Delerium: hartstikke bedankt voor je informatie! Ik zal zometeen eens de sites goed bekijken en ben ook blij dat je de door mij opgezochte sites ook even hebt beoordeeld vanuit je eigen praktijkervaringen!
Edit: nog een vraagje aan Delerium: maakt het denk je nog verschil bij welke school je aan bodybalance zal doen? In Apeldoorn zijn er namelijk genoeg die aangesloten zijn bij Les Mills.
Dus dan weet ik of ik kan selecteren op adres, of dat er toch nog kwaliteitsverschillen zijn.
Lavien schreef:Welshcobfan schreef:even een algemene mededeling: hardlopen is voor niemand een goede sport: het is erg slecht voor de knieen
Jaa tuurlijk