Verslaafd aan paracetamol?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Verslaafd aan paracetamol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:22

Midasje schreef:
Je krijgt er hartritme stoornis van is niet zo zeer schadelijk meer errgg vervelend

Heb je hier een bron van? Ik kan namelijk echt helemaal nergens vinden dat paracetamol hartritmestoornissen veroorzaakt.

Wel kan het maagbloedingen, leverproblemen en nierproblemen veroorzaken, zeker in hoge doses. Maar hartritmestoornissen? Heb je dat zelf ervaren en kan het niet zijn dat je een combinatietablet met coffeine hebt gehad? Want van coffeine is een hartritmestoornis wel een bekend verschijnsel.

(Niet dat dit voor de TS echt van belang is, maar omdat het toch wel belangrijk is dat medische informatie klopt vraag ik het toch even na.)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 18:40

Up_to_Date schreef:
Nee hoor. Ik zou me er geen zorgen om maken.
Je had je wel zorgen kunnen maken als het om een andere pijnstiller was gegaan, bijv. Brufen o.i.d. want die kunnen maagbloedingen veroorzaken.

Pff ik heb ook geregeld tandproblemen. Ik weet een beetje hoe je je gevoeld heb... Bloos

Met ibubrofen heb ik precies hetzelfde gedaan en ook paar keer idd niet helemaal goed gegaan, maar ik heb daar nu helemaal geen behoefte meet aan en wel aan die paracetamol... Vind het best raar...

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 19:32

ik ben 2 jaar verslaafd aan de inbrufen 600 bruis geweest,zodra ik me naar voelde nam ik dat spul ,ik had alleen psygishe pijn ,en nog als ik een doesje inbru ergens zie staan beginnen mn handen te jeuken..omdat ik weet wat voor voldoening het mij toen gaf....had het alleen bij de bruis zo stom

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 13:03

En hoe ben je daar mee omgegaan? Gewoon late nstaan of heb je het anders aangepakt?