Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
traan_beauty schreef:Daar had ik ook last van, maar sinds ik mijn nagels vijl en poleist (of hoe je het ook schrijft) niet meer
.
En een nagelpotlood heb ik ooit in de winkel zien liggen, maar als dat net als oogpotlood er binnen 2 uur weer af is.... Of hoe werkt het spul dan? Je tekent het erop, of is het een soort plakspul?
areke schreef:ik zal even het fabeltje uit de wereld helpen dat het kalkgebrek is want dat heeft er helemaal niks mee te maken
edit: even mn verhaaltje opgezocht
Vijlen hoeft niet perse 1 kant op dat is een fabeltje.Net als dat er gezegd wordt dat witte plekjes op je nagel komt door te weinig kalk.
Als je een goede nagelverharder wilt hebben moet je een olie nemen en geen lak.
Het gedeelte dat je al ziet wordt daar niet harder van maar wel het gedeelte dat aangroeid.
Dus je zal nog wel heel even moeten wachten voor je resultaat hebt.
xxsweet schreef:Goh hier nog zo'n 1.
Mijn nagels waren té zacht en kon ze niet lang krijgen.
Maar met hoe ik ze nu verzorg gaat het super en zijn ze zelfs hard!
Ik gebruik witte nail hardener van de Hema.
Ik begin altijd elke zondag met die nagellak eraf te halen met nagellakremover.
Daarna vijl ik ze bij. (Ik hou ze trouwens vierkant want rond staat mij niet)
Ehh, dan heb ik zo'n brede vijl met 3 verschillende kanten, waardoor je eerst met het ruwe deel het nageloppervlak vijlt, dan met het wat zachtere deel je nagels glad maakt en nog met een ander deel je nagels polijst en dan gaan ze enorm glimmen en zijn je nagels enorm glad.
Daarna doe ik die nailhardener erop en ik heb nog nooit zulke lange nagels gehad.
Okee, je moet er een beetje om denken met wat je allemaal doet, maar ik ben supertevreden