Mooie, sterke nagels?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

March

Re: Mooie, sterke nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:20

Ik gebruik de extra strong nagelverharder, verzorger en remover van Herome sinds vorige week. Ik moet zeggen dat ik wel echt het idee heb dat het écht helpt! Mijn nagels zijn veel steviger, nu al!

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 22:22

traan_beauty schreef:
Daar had ik ook last van, maar sinds ik mijn nagels vijl en poleist (of hoe je het ook schrijft Bloos ) niet meer Lachen .

En een nagelpotlood heb ik ooit in de winkel zien liggen, maar als dat net als oogpotlood er binnen 2 uur weer af is.... Of hoe werkt het spul dan? Je tekent het erop, of is het een soort plakspul? Sigaar

Nee het is gewoon een wit potlood..
Ik had eerst zo'n echte, die moest je een beetje vochtig maken en dan gewoon je randje onder je nagel inkleuren.
Toen was ik die echte kwijt, en heb ik het met een gewoon wit kleurpotlood gedaan, en dat ging net zo goed Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 10:14

Van mezelf heb ik ook erg witte randen.
Mijn nagels zijn ook super dun, ze scheuren op welke manier dan ook, wat ongelofelijk zeer doet, want het gaat er ook bij bloeden.
Ik verstig mijn nagels nu door gel, dat was ik nooit van plan, maar ik baal ervan dat ze steeds weer groeien en zijn ze weer wat langer scheuren ze weer af. Ik heb van mezelf erg dunne nagels

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 19:15

Dankje voor de reacties!

Ik heb het eens geprobeerd, dat witte potlood onder mijn nagel en ik moet zeggen dat ik heel erg blij met met het resultaat! Het heeft er bijna de hele dag goed opgezeten, een paar uur geleden zag ik dat het wat minder werd maar echt super hoor! Echt een tip voor iedereen, goedkoop en het werkt ook nog!

Haha!

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:58

Goh hier nog zo'n 1.
Mijn nagels waren té zacht en kon ze niet lang krijgen.
Maar met hoe ik ze nu verzorg gaat het super en zijn ze zelfs hard!

Ik gebruik witte nail hardener van de Hema.
Ik begin altijd elke zondag met die nagellak eraf te halen met nagellakremover.
Daarna vijl ik ze bij. (Ik hou ze trouwens vierkant want rond staat mij niet)
Ehh, dan heb ik zo'n brede vijl met 3 verschillende kanten, waardoor je eerst met het ruwe deel het nageloppervlak vijlt, dan met het wat zachtere deel je nagels glad maakt en nog met een ander deel je nagels polijst en dan gaan ze enorm glimmen en zijn je nagels enorm glad.

Daarna doe ik die nailhardener erop en ik heb nog nooit zulke lange nagels gehad.
Okee, je moet er een beetje om denken met wat je allemaal doet, maar ik ben supertevreden Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:16

areke schreef:
ik zal even het fabeltje uit de wereld helpen dat het kalkgebrek is want dat heeft er helemaal niks mee te maken Haha!

edit: even mn verhaaltje opgezocht

Vijlen hoeft niet perse 1 kant op dat is een fabeltje.Net als dat er gezegd wordt dat witte plekjes op je nagel komt door te weinig kalk.

Als je een goede nagelverharder wilt hebben moet je een olie nemen en geen lak.
Het gedeelte dat je al ziet wordt daar niet harder van maar wel het gedeelte dat aangroeid.
Dus je zal nog wel heel even moeten wachten voor je resultaat hebt.

Als je informatie geeft geef dan goede informatie.

Vijlen moet wel degelijk 1 kant op van buiten naar binnen.
Als je gaat zagen (dus heen en weer vijlen) gaan de nagelplaten los vanelkaar en gaat het nagel vocht tussen de nagelplaten vandaan waar je splijtnagels van krijgt.

Een goede nagelverharder is meer als alleen een olie. En dus wel een lak.
Ik werk met opi en die heeft verschillende nagelverharders voor verschillende type nagels. Want niet iedereen heeft dezelfde slape/gesplijte/afgebrokkelde of gebroken nagels.
Die nagel kun je sterker maken door een kuur nagelverharder. Olie moet je eigenlijk altijd gebruiken ongeacht of je sterke of slappe nagels hebt. Dit verzorgt namelijk niet alleen je nagel maar ook je nagelriemen.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 18:47

Oké, bedankt voor de reacties Knipoog .

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:05

xxsweet schreef:
Goh hier nog zo'n 1.
Mijn nagels waren té zacht en kon ze niet lang krijgen.
Maar met hoe ik ze nu verzorg gaat het super en zijn ze zelfs hard!

Ik gebruik witte nail hardener van de Hema.
Ik begin altijd elke zondag met die nagellak eraf te halen met nagellakremover.
Daarna vijl ik ze bij. (Ik hou ze trouwens vierkant want rond staat mij niet)
Ehh, dan heb ik zo'n brede vijl met 3 verschillende kanten, waardoor je eerst met het ruwe deel het nageloppervlak vijlt, dan met het wat zachtere deel je nagels glad maakt en nog met een ander deel je nagels polijst en dan gaan ze enorm glimmen en zijn je nagels enorm glad.

Daarna doe ik die nailhardener erop en ik heb nog nooit zulke lange nagels gehad.
Okee, je moet er een beetje om denken met wat je allemaal doet, maar ik ben supertevreden Lachen

Die vijl heb ik ook die probeerde ze me eerst aan tesmeren voor 20 euro met een hand creme en olie.
Nu ging ik vorge keer spullen halen om acryl nagels te zette en heb ik hem meteen mee genomen voor 3 euro.
Werkt super en gaan super glanzen.