Van blond naar bruin haar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GirlyMelis

Re: Van blond naar bruin haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:06

Jaa ik heb mijn haar met kleurspoeling van blond naar bruin gemaakt. De kleur heet ice cappucino en houdt tot 24wasbeurten ( bij mij al wel langer maar dat terzijde ) Lachen .

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:10

pas wel op met blond naar bruin, een vriendin van mij heeft dat ook gedaan, zelf een kleurspoeling wat na 24x wassen weer uit zou zijn. Nou bij haar werd het knal oranje en nu 4 maand later is het er nog niet uit!
pas dus op ik zou naar de kapper gaan, die heeft er verstand van en als het mis gaat dan moeten hun het ook herstellen (neem ik aan)

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:19

Nou dat is wel bijzonder bij mij is het al 2x goed gegaan ik had zo'n pakket van 13,49 is wel behoorlijk aan de prijs maar het is wel goed spul !!

EDIT; Loreal casting creme

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:23

Het is makkelijker om van blond naar bruin te gaan dan van bruin naar blond.
Ik heb alle variaties wel gehad,en alle kleuren ook wel.
(behalve groen en geel)
Verder ben ik geverfd in de volgende kleuren:
zwart,bruin,blond,paars,roze,oranje,blauw,en rood.
Alles is eigenlijk altijd wel goed gelukt.
(ik verf altijd zelf)

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:30

Ik zou idd ook naar een kapsalon gaan (ben zelf kapster) wij werken met Loréal wij doen altijd een basiskleur maken (voorpigmenteren) zodat het niet groen wordt dat zetten we heel lichtjes op anders slaat die door en wordt ie alsnog groen dan uitspoelen, drogen en dan de gewenste kleur erover, dan hoef je geen roodtint toe te voegen, stel dat je mensen hebt die niet van een warme kleur houden dan zou je er perse een roodtint aan moeten toevoegen om ze niet groen te maken Lachen

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:40

ik heb van mezelf nu bruin haar, maar toen het nog middelblond was, best wel lang geleden, toen heb ik er gewoon een bruintint in gegooit
nu heb ik van mezelf middelbruin, maar ik verf het regelmatig donkerbruin en dat doe ik met de haarverf van de action.. van swartskopf(of whatever) die van brilljant en dan heb ik nummer 88