13 jarige zwanger, schrok me rot!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Re: 13 jarige zwanger, schrok me rot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:54

ik ben 15 maar moet daar nou nog niet aan denken hoor Clown

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:56

Tja, fout meisje,
Komt er misschien beetje raar uit.
Ik ging op mijn 13e niet uit en ging om met leeftijdsgenoten.
Oke, jongens zijn leuk maar toen hoefde ik echt nog niets en nu ook nog steeds niet.
Als dat meisje zwanger is dan vind ik dat ze met een aantal mensen eens goed moet gaan praten en waarom meteen weg laten halen?
Dat vind ik eigenlijk onzin, je vermoord dan een kind. Als d'r moeder ofzo d'r steunt kan het toch?
Ik zou het ook niet erg vinden als ik nu een kind zou krijgen en zou het zeker niet weg laten halen!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:58

maar hoe ziek ben je dan ook als kerel van 16/17 om met een 13 jarig meisje het bed in te duiken en ook nog eens zonder condoom Verward

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 19:58

Haar moeder is ook beetje appart geval. Ze drinkt elke dag heel veel en is ook heel vaak niet thuis. F (het meisje) moet meestal het huishouden ook zelf doen. Zover ik weet heeft ze geen vader meer.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:59

Dus ze leeft sowieso al in een aparte situatie?
Is ook niet goed natuurlijk, maar dan kan je ook hulp gaan zoeken in plaats van met dingen bezig te gaan die nog een beetje niet bij je leeftijd passen ..

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:00

ik vind ook dat als je denkt zo volwassen te zijn om aan seks te beginnen zonder condoom je ook voor de gevolgen moet zorgen.
Dus vind niet dat je dan makkelijk kan zeggen ik haal het weg want het is eigenlijk je eigen domme fout je had het kunnen voorkomen.
En tuurlijk is het heel zwaar een kindje opvoeden maar als je ook seks zonder condoom kan hebben kan je ook voor de gevolgen zorgen

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:01

Marjo_x schreef:
maar hoe ziek ben je dan ook als kerel van 16/17 om met een 13 jarig meisje het bed in te duiken en ook nog eens zonder condoom Verward

een relatie gaat prima, maar om dan al sex te hebben?
Laatst bijgewerkt door Nicky__ op 23-10-07 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaxFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:01

Gebeurt vaker en vaker dat meisje van 13 al sex hebben. Jongste meisje is 6jaar dat bevallen is van een gezond kind. IK zou zoiets toch nog niet op mijn 13de doen:s Ben 16 en denk er nog niet echt aan! waar gaat de jeugd naar toe Haha!

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:02

rossebol schreef:
ik vind ook dat als je denkt zo volwassen te zijn om aan seks te beginnen zonder condoom je ook voor de gevolgen moet zorgen.
Dus vind niet dat je dan makkelijk kan zeggen ik haal het weg want het is eigenlijk je eigen domme fout je had het kunnen voorkomen.
En tuurlijk is het heel zwaar een kindje opvoeden maar als je ook seks zonder condoom kan hebben kan je ook voor de gevolgen zorgen

Helaas krijgt het kind het dan ook erg zwaar, wanneer het een moeder heeft die veel te jong is om voor hem/haar te zorgen. Lijkt me ook geen prettig leven. Helemaal niet als je straks weet dat je erg ongeplant bent.

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:03

Marjo_x schreef:

Als het een beetje een meisje is met een knap koppie, dan duiken ze er zo op hoor. Geloof mij maar.
Geen probleem!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:04

En dan heeft dat 13 jarige meisje ook nog een K. situatie thuis, dat word ook niet makkelijker voor zo'n beebs..
Ik denk dat ze naar de riag ofzo moet gaan.. Of welke jongerenhulp bij zo'n situatie hoort Knipoog

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:04

coconuts daar ben ik het helemaal mee eens.
Alleen vind het zo erg dat veel meisjes gewoon denken owwww als ik zwanger ben doe ik toch abortus.
Ze had er ook van te voren bij na kunnen denken dat bedoel ik ermee te zeggen

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:05

@ Coconuts: Waar wat je zegt.. Maar alsnog .. Als jongvolwassen kerel moet je toch meer verantwoordelijksheid gevoel hebben ?

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:05

LisaxFalco schreef:
Gebeurt vaker en vaker dat meisje van 13 al sex hebben. Jongste meisje is 6jaar dat bevallen is van een gezond kind. IK zou zoiets toch nog niet op mijn 13de doen:s Ben 16 en denk er nog niet echt aan! waar gaat de jeugd naar toe Haha!

ja oke maar over dat meisje van 6 .. denk niet dat die helemaal vrijwillig gekozen had daarvoor denk je ook niet?

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:07

rossebol schreef:
coconuts daar ben ik het helemaal mee eens.
Alleen vind het zo erg dat veel meisjes gewoon denken owwww als ik zwanger ben doe ik toch abortus.
Ze had er ook van te voren bij na kunnen denken dat bedoel ik ermee te zeggen

Ja, dat klopt ook helemaal! Er zitten vaak twee kanten aan.
Aan de ene kant zal de baby geen fijn leventje krijgen bij paps en mams, en aan de andere kant komt het 13 jarige meisje er 'mooi' vanaf.

Al denk ik dat abortus opzich al geen pretje is. De pijn die ze dan moet ondergaan is ook geen pretje en ze zal vást een tijdje goed nadenken voordat ze weer onder de lakens duikt!
Of ze moet wel heel dom zijn.. Knipoog

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:08

lampjerulez schreef:
ja oke maar over dat meisje van 6 .. denk niet dat die helemaal vrijwillig gekozen had daarvoor denk je ook niet?

Denk inderdaad dat een kind van 6 geen idee heeft.
Die kun je niet verandwoordelijk stellen voor haar daden. Ja, als ze een koekje pikt uit de koektrommel.. Maar niet wat dit aan gaat.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:10

lampjerulez schreef:
LisaxFalco schreef:

waar was dat kind geboren? afrika? daar worden ze id vroeg gedwongen hoor echt niet prettig.

ik ben nu 14, bijna 15 en ik zit tog echt niet te denken aan sex... het is toch iets speciaals ? tenminste dat is wat ik ervan heb meegekregen. het is niet iets wat je gelijk hoort weg te geven aan de eerste de beste

of heb ik het nu helemaal mis?

x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:11

ik heb niet alle reactie's gelezen, maar weten zijn en haar ouders het al wel? en wat is hun mening ervan?

ik vind dit zwaar onverantworodelijk van zowel de jongen als het meisje..

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:11

Clienn schreef:
waar was dat kind geboren? afrika? daar worden ze id vroeg gedwongen hoor echt niet prettig.

ik ben nu 14, bijna 15 en ik zit tog echt niet te denken aan sex... het is toch iets speciaals ? tenminste dat is wat ik ervan heb meegekregen. het is niet iets wat je gelijk hoort weg te geven aan de eerste de beste

of heb ik het nu helemaal mis?

x

Nee hoor, je hebt helemaal gelijk!

Ik loop ook niet zo met de eerste de beste weg. Moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit verder ben gegaan dan een knipoog of een boze blik terug Knipoog (Ligt maar net aan wie het is he).
Ik geef altijd mijn paard de schuld.. Zeg dat ik het er te druk voor heb. Heb namelijk een paard.. Knipoog

[EDIT] Ben trouwens 17,5 (die half doet het hm Haha!)
Laatst bijgewerkt door Coconuts op 23-10-07 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:12

Grote kans dat ze uit Afrika komt indd Knipoog
Daar denken sommigen nog dat als je aids hebt, je met een maagd het bed in moet duiken om je aids kwijt te raken ,.

OT: Ik denk toch dat voor dit meisje abortus de beste keus is, Ze is zelf helemaal van het pad af, zwanger van de een, zoenen met een ander, haar moeder is aan de drank en haar vader is nergens te bekennen (als ik het allemaal goed heb Knipoog )
Dat word voor zo'n baby ook helemaal niks, grote kans dat ze uiteindelijk op straat beland

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:14

pffff wat een situatie Scheve mond
op zo'n leeftijd moet je nog met barbies spelen hoor Clown *LOL*

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:17

MissToseland schreef:

of paardje spelen in de tuin Schijnheilig

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:18

@Coconuts: tjah, bij mij is het paard de redeXD ik durf eigenlijk pas te zoenen, en tjah dat is ook uitgegaan want hij zei tjah tis het paard of ik. toen deed ik: Doei!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:19

lampjerulez schreef:
MissToseland schreef:

of paardje spelen in de tuin Schijnheilig

ja, zij deden rijden in bed Clown

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:20

Jantina@ Heey, ik vind dat je als 13 jarige ook nog niet met seks bezig hoeft te zijn. Hou het maar lekker bij meide dingen.
Ik vind heyt ook dom dat ze medere jongest zoen.t..