Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo_x schreef:maar hoe ziek ben je dan ook als kerel van 16/17 om met een 13 jarig meisje het bed in te duiken en ook nog eens zonder condoom
rossebol schreef:ik vind ook dat als je denkt zo volwassen te zijn om aan seks te beginnen zonder condoom je ook voor de gevolgen moet zorgen.
Dus vind niet dat je dan makkelijk kan zeggen ik haal het weg want het is eigenlijk je eigen domme fout je had het kunnen voorkomen.
En tuurlijk is het heel zwaar een kindje opvoeden maar als je ook seks zonder condoom kan hebben kan je ook voor de gevolgen zorgen
Marjo_x schreef:maar hoe ziek ben je dan ook als kerel van 16/17 om met een 13 jarig meisje het bed in te duiken en ook nog eens zonder condoom
LisaxFalco schreef:Gebeurt vaker en vaker dat meisje van 13 al sex hebben. Jongste meisje is 6jaar dat bevallen is van een gezond kind. IK zou zoiets toch nog niet op mijn 13de doen:s Ben 16 en denk er nog niet echt aan! waar gaat de jeugd naar toe
rossebol schreef:coconuts daar ben ik het helemaal mee eens.
Alleen vind het zo erg dat veel meisjes gewoon denken owwww als ik zwanger ben doe ik toch abortus.
Ze had er ook van te voren bij na kunnen denken dat bedoel ik ermee te zeggen
lampjerulez schreef:ja oke maar over dat meisje van 6 .. denk niet dat die helemaal vrijwillig gekozen had daarvoor denk je ook niet?
lampjerulez schreef:LisaxFalco schreef:Gebeurt vaker en vaker dat meisje van 13 al sex hebben. Jongste meisje is 6jaar dat bevallen is van een gezond kind. IK zou zoiets toch nog niet op mijn 13de doen:s Ben 16 en denk er nog niet echt aan! waar gaat de jeugd naar toe
ja oke maar over dat meisje van 6 .. denk niet dat die helemaal vrijwillig gekozen had daarvoor denk je ook niet?
Clienn schreef:waar was dat kind geboren? afrika? daar worden ze id vroeg gedwongen hoor echt niet prettig.
ik ben nu 14, bijna 15 en ik zit tog echt niet te denken aan sex... het is toch iets speciaals ? tenminste dat is wat ik ervan heb meegekregen. het is niet iets wat je gelijk hoort weg te geven aan de eerste de beste
of heb ik het nu helemaal mis?
x
MissToseland schreef:pffff wat een situatie
op zo'n leeftijd moet je nog met barbies spelen hoor![]()
lampjerulez schreef:MissToseland schreef:pffff wat een situatie
op zo'n leeftijd moet je nog met barbies spelen hoor![]()
of paardje spelen in de tuin