"vet" op heupen help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ninx

Re: "vet" op heupen help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:53

Je bent een knap meisje wanneer ik naar je profiel kijk.....dat heb je dan maar weer mooi voor elkaar toch?!
Leg in je hoofd de nadruk op de goede dingen.
De media maakt vrouwen en meisjes nu eenmaal gek met dames die geen suiker, geen zetmeel (brood, aardappelen), geen pasta, geen alcohol, etc....eten/ drinken, en vervolgens ook nog eens met de computer geretoucheerd worden.
Let daar aub niet op, kijk liever om je heen! Je zult zien dat je allemaal meer op elkaar lijkt dan je denkt...gewoon, allemaal prima vrouwen!
Gezond eten, niet eten na half acht, bewegen, vodoende vezels, en niet teveel snoepen doen wonderen!!!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:54

Neem geen ultralage heupbroek, maar zo 1 met een iets hogere bovenkant.....dan zit je kwabje opgesloten! : ) Works for me!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:54

Voornamelijk hoger aan de achterkant dus.....

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:00

Poker schreef:
Maar mijn dieteetende docterende moeder zecht altijd dat je van sporten niet afvalt, maar aleen van minder (vettig) eten.

Helaas is dat niet waar. Daar zal je op den duur juist dikker van worden, het is beter voor je cholesterol en vermindert kans op hart- en bloedvaten maar op de lange termijn zul je er zeker niet dunner van worden. Sporten is de enige oplossing om goed en verantwoord af te vallen (en dit kun je dan combineren met een dieet om te zorgen dat het er niet allemaal net zo hard weer aanvliegt).