Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske_ schreef:dat klinkt precies zoals ik het heb Dreeke, bij mij stijgt het ook naar mn hoofd, wordt zwart voor mn ogen, ik hoor dan alles ook heel dof alsopf mn oren/hoofd vol watten zitten(zo hoor je alles ook vlak voor je flauw valt) en dan ff paar keer diep ademhalen en rustig blijven zitten en dan is het zo weer weg
hou er geen hoofdpijn aan over gelukkig
Heb het vooral als ik even rustig ergens sta/zit en niet als ik bv aan het paardrijden ben of hard aan t werk(uitmesten/lesgeven etc)
sophie_kurk schreef:Renske_ schreef:dat klinkt precies zoals ik het heb Dreeke, bij mij stijgt het ook naar mn hoofd, wordt zwart voor mn ogen, ik hoor dan alles ook heel dof alsopf mn oren/hoofd vol watten zitten(zo hoor je alles ook vlak voor je flauw valt) en dan ff paar keer diep ademhalen en rustig blijven zitten en dan is het zo weer weg
hou er geen hoofdpijn aan over gelukkig
Heb het vooral als ik even rustig ergens sta/zit en niet als ik bv aan het paardrijden ben of hard aan t werk(uitmesten/lesgeven etc)
Als ik jou was zou ik toch maar even langs de huisarts gaan hoor. Hartkloppingen kunnen onschuldig zijn, maar het kan ook veel ernstigere gevolgen hebben!
DarkShines schreef:Ik ben een paar maanden terug naar de ha geweest voor hartkloppingen. Hij vroeg toen hoe lang ik het had en wanneer ik het had. Hij zei dat het allemaal waarschijnlijk wel ok was, gewoon een beetje stress. Het schijnt dat je het dan juist tijdens rust hebt en niet langer dan een minuutje ofzo.
Ik moest voor de zekerheid wel bloed laten prikken en even een hartfilmpje laten maken maar alles was goed. De ha heeft me toen geleerd dat ik wanneer ik hartkloppingen heb heel erg moet drukken in mijn borst. Je perst je luchtpijp bij wijze van dicht (wat niet kan, maar zo'n soort gevoel is het). Wat ook helpt is meteen heel hard de trap op en neer gaan rennen of heel snel een glas water leeg drinken. Maar die laatste 2 zijn niet zo handig als je bijvoorbeeld op school zit
Probeer het eens zou ik zeggen, bij mij gaan de hartkloppingen er wel sneller door weg. Maar je kan natuurlijk niet voorkomen dat je ze krijgt.
FunkyMistiC schreef:Ik ben in 2000 geopereerd aan Hartritmestoornis.
Heb er nu geen tot weinig last meer van.
FunkyMistiC schreef:Ik ben in 2000 geopereerd aan Hartritmestoornis.
saskiakefie schreef:Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, en de arts is er achter gekomen dat het een hartruisje is. Er zijn foto's gemaakt en een filmpje. Over 2 weken is de uitslag.
Quellian schreef:saskiakefie schreef:Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, en de arts is er achter gekomen dat het een hartruisje is. Er zijn foto's gemaakt en een filmpje. Over 2 weken is de uitslag.
Spannend, laat even weten hoe en wat. Een hartruisje is onschuldig
Guinevere schreef:Nee, een hartruisje kan onschuldig zijn, maar dat is niet altijd zo. Er hoeft ook geen verband te zitten tussen het ruisje en de hartkloppingen.
Ik hoop dat het allemaal wel meevalt!
Quellian schreef:FunkyMistiC schreef:Ik ben in 2000 geopereerd aan Hartritmestoornis.
Ablatie?