heb jij hulp in huis?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: heb jij hulp in huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:21

marleen_usar schreef:
Voor de zwaardere dingen in huis,en ik hoor net dat mijn verzorgster een eigen paard heeft gekocht.pppppppppffffff wordt weer zoeken naar iemand anders.

En wau je dat via de thuis zorg doen ?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:48

Als je een man/kind vanaf jaar of 12 dacht ik thuis hebt, hoef je niet te rekenen op thuiszorg écht té belachelijk voor woorden.

Een vriendin van mijn moeder heeft een ernstig bedrijfsongeluk gehad, waar ze nu een jaar moet revalideren en dus niks kan ligt hele dag op bed.
Maar omdat haar man thuis is (werkt wel fulltime maar daar buiten) en ze 2 kinderne heeft ouder dan 12 jaar heeft ze er geen recht op

Zo ging het ook met mijn moeder, dus hopelijk voor jou heb jij er recht op, anders zul je toch iets anders moeten proberen.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 17:17

marleen_88 schreef:
Als je een man/kind vanaf jaar of 12 dacht ik thuis hebt, hoef je niet te rekenen op thuiszorg écht té belachelijk voor woorden.

12 jaar ik werk in de thuiszorg en we hebben al een aantal keer mee gemaakt dat als kinderen de leeftijd hebben om met iets mee te helpen, de uren al gekort worden.
ik had een gezin met een ernstig zieke moeder met 2 kinderen van 2 en 5.
ze werden op uren gekort omdat oudste kind best wat kon doen. zoals kamer opruimen en afwassen. door ziekte van de moeder en te kort aan uren verbleven de kinderen bijna elke dag en vaak nacht bij opa en oma. toen kreeg ze NOG minder uren want kinderen waren immers bijna niet thuis. Boos!