Bloedneuzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myrtje_

Re: Bloedneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 18:21

whaha sorry hoor, maar wie stopt er dan ook een tampon in zn neus Nagelbijten / Gniffelen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 18:27

Myrtje_ schreef:
whaha sorry hoor, maar wie stopt er dan ook een tampon in zn neus Nagelbijten / Gniffelen

na 7 uur aanhoudende zware bloedneus wil je er ook wel eens van af Zij zijn groot en ik is klein!

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 18:56

maar nog even een vraagje he, de een zegt dat je je neus moet snuiten als je en bloedneus hebt, om de stolsels te verwijderen, de ander zegt juist dat je dat niet moet doen.. zelf snuit ik mijn neus altijd en dan is het zo over als ik het net onder het botje dicht knijp..

maar ik heb het ook vaak met een weersverandering, als het weer in 1x omslaat, en als ik gezeur heb met iemand komt et meestal ook opzetten Tong uitsteken heel stom

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 19:03

Myrtje_ schreef:

Samir hier op bokt Nagelbijten / Gniffelen
en een vriend van mij Nagelbijten / Gniffelen

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 19:06

Blijf t een aparte manier van een bloedneus verhelpen vinden..

Anyway, ik snuit mn neus dus ook altijd en dan is het zo over Lachen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 20:57

ilona_89 schreef:
maar nog even een vraagje he, de een zegt dat je je neus moet snuiten als je en bloedneus hebt, om de stolsels te verwijderen, de ander zegt juist dat je dat niet moet doen.. zelf snuit ik mijn neus altijd en dan is het zo over als ik het net onder het botje dicht knijp..

maar ik heb het ook vaak met een weersverandering, als het weer in 1x omslaat, en als ik gezeur heb met iemand komt et meestal ook opzetten Tong uitsteken heel stom

Op advies van de arts idd uitsnuiten, zelfs in het ziekenhuis werd het geadviseerd en nagevraagd of ik dat wel had gedaan.
Je wilt niet weten hoe groot de stolsels kunnen worden..

Tampon rare manier?
Nou in het zhs kreeg ik er ook een tampon in, op dat moment zag ik pas dat die heel anders van vorm was dan die van mij thuis.

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 10:59

potverdikkie schreef:
OomaaikeoO schreef:
Ik weet niet hoe je dr vanaf kan komen dat je nooit meer een bloedneus krijgt, maar als je een bloedneus hebt, tape stevig om de vingertop van je pink, dan stopt het.

Verward
Volg hem even niet...

wat volg je er niet aan dan?...