Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiara schreef:russel schreef:Je groeit nog wel door tot je 18e, misschien wat aankomen? Borsten is vetweefsel.
De TS is 26, denk dat ze wel uitgegroeid is
Ik heb geen tips, ik hoop dat je voor jezelf een bevredigende oplossing kunt vinden.
Succes!
delerium schreef:zwangerschap schijnt ook nogal goed te helpen, alleen is het effect maar tijdelijk
IlsjePilsje schreef:delerium schreef:zwangerschap schijnt ook nogal goed te helpen, alleen is het effect maar tijdelijk
Dat is niet waar...er zijn zat vrouwen die na de zwangerschap/borstvoeding een maatje meer houden (ik zelf ook trouwens). Oh ja... en gewoon borstvoeding geven, want bij mij zijn ze daardoor niet kleiner geworden(dat is gewoon een fabeltje)
Dniesjj117 schreef:Wees toch blij met jezelf, kijk eens naar je mooiere aspecten. De een is dik, de ander dun, wit, bruin, lang, kort, flaporen, hazenlip... Ik zou zelf absoluut nooit plastische chirurgie ondergaan om er beter uit te zien, wat een onzin. Mensen (en jij zelf) moeten je maar nemen zoals je bent. Het is toch niet zo dat je de hele dag naakt voor spiegel naar jezelf staat de kijken (ik doe dat persoonlijk nooit)? Een operatie helpt je niet van je problemen af, dan ontdek je wel iets anders dat minder mooi is aan jezelf. Het zit tussen je oren. Ik heb zelf trouwens ook niks, maar het kan me niks schelen (ben dan wel nog 16, maar komt vast niks meer).