natuurlijke borstvergroting...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: natuurlijke borstvergroting...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:01

je mag een beetje van mij? ik zou een moord plegen voor kleine tieties Verdrietig

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 22:08

Kunnen we jouw vetweesel van je borsten dan niet in de mijne laten spuiten? Zijn we beide geholpen!
Het liefst zou ik een foto maken en het jullie laten zien, misschien dat jullie me dan begrijpen. En ja zwanger worden....hihihihi laat dat nog maar ff Lachen

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 11:57

Je wil niet weten hoe vaak vriendinnen dat bij mij aan hebben geboden "neem maar een beetje van mij, ik heb teveel" Clown De dag dat dat gaat kunnen roep ik uit tot nationale feestdag Vork

Ik heb dus hetzelfde probleem (jouw account had zó een schaduwaccount van de mijne kunnen zijn gezien je naam en dit onderwerp Tong uitsteken ). En het is dat ik er voorlopig de financiële middelen niet voor heb, maar de beslissing om ze uiteindelijk te laten vergroten is al genomen. Ondanks de risico's, ondanks dat iedereen zegt dat iedereen mooi is zoals hij/zij is, ik voel me gewoon niet "af". Maar heb dus ook al heel veel middeltjes geprobeerd, er is voor zover ik weet helaas echt niks van die zalfjes/pilletjes dat werkt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:31

Kiara schreef:
russel schreef:
Je groeit nog wel door tot je 18e, misschien wat aankomen? Borsten is vetweefsel.

De TS is 26, denk dat ze wel uitgegroeid is Knipoog

Ik heb geen tips, ik hoop dat je voor jezelf een bevredigende oplossing kunt vinden.
Succes!

Ow ja dat wordt dan wel moeilijk, maar een paar kilo aankomen helpt zeker wel. Als je dan blijft sporten hou je een goed figuur.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:38

Ik snap je klacht wel hoor! Het is toch leuk als vrouw zijnde om een beetje borsten te hebben! Ikzelf heb B en daar ben ik al heel tevreden mee.

Die zogenaamde "natuurlijke" middeltjes zijn niet eens zo heel natuurlijk. Er worden extracten gebruikt waar erg veel oestogenen in zitten. Dit hormoon zorgt voor borstgroei enz. Zomaar hormomen slikken is sterk af te raden omdat het 1) veel bijwerkingen heeft 2) er op de langere termijn grotere kansen zijn op kanker e.d.

Gebruik je bijvoorbeeld wel de pil? Deze kan je borstgroei een beetje stimuleren. Verder zou ik het echt niet weten. Misschien kan je een mooie BH's kopen met een beetje vulling? Dit is wel tijdelijk, maar onder kleding heb je dan in ieder geval een beetje meer borsten.

En anders kan je proberen een beetje aan te komen, meestal groeien je borsten dan ook wel wat mee.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:39

delerium schreef:
zwangerschap schijnt ook nogal goed te helpen, alleen is het effect maar tijdelijk Knipoog

Dat is niet waar...er zijn zat vrouwen die na de zwangerschap/borstvoeding een maatje meer houden (ik zelf ook trouwens). Oh ja... en gewoon borstvoeding geven, want bij mij zijn ze daardoor niet kleiner geworden Knipoog (dat is gewoon een fabeltje)

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 14:42

Siliconen zou ik iig niet aan beginnen. Als je echt vrijwel geen borsten hebt, wordt het met siliconen meestal niet echt mooi, omdat je dan geen vet hebt om de vormen ronde te maken. Dan zien ze er zo 'opgeplakt' uit. Ik kreeg toen ik met de pil begon ineens een flinke groeistuip, maar mijn zusjes juist weer niet, dus ik weet niet of die hormonen groeigarantie geven... Sterkte ermee..

Al die 'natuurlijke' pillen en poeders zou ik me zeker niet teveel van voorstellen...

Ettesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 15:10

Ik ben onlangs aan een andere pil gegaan (had microgynon en gebruik nu EVRA, de pleister). Dat heeft bij mij een cupmaat geholpen. Van een AA naar een volle A. Aangezien ik zelf niet zo fors ben ben ik hier erg happy mee. Misschien is dat voor jou dus wel een optie.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 15:14

Je zei net dat je bang bent dat een operatie niet goed gaat i.v.m littekenweefsel, maar van wie heb je dit?
Heb je je al laten voorlichten door een arts?

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 15:29

jip.....
Het risico ligt bij mij iets hoger dan normaal. En aangezien ik het sowieso al een risico vindt, durf ik het niet echt aan....

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 15:34

Hier nog 1 die dolgraag natuurlijke borstvergroting wilt.. Die potloodtest kan je bij mij ook niet uitvoeren, potlood valt er zo onderweg omdat hij geen grip heeft! Haha!

Een operatie lijkt me wel wat.. Ik ben alleen zo bang voor het resultaat.. Vriendin van mij heeft het ook gedaan.. En die is echt verminkt en het resultaat is hard gezegd, niet om aan te zien. Bloos
En dat terwijl de arts nog wel goed aangeschreven stond.

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 15:38

hier nog eens Haha!
Jah ben heel veel afgevallen incl me borsten draag nu stevige bh's
en die zijn lekker warm maar maken ze ook gelijk groter.
dus jah ik ben een voorstander maar wil niet onder het mes :S

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 17:03

een bh is voor mij nogmaals de oplossing niet! Ik wil mezlef naakt in de spiegel kunnen zien....niet wat anderen van mij denken!
Verder...waar zou die potlood dan moeten zitten?

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:10

IlsjePilsje schreef:
delerium schreef:
zwangerschap schijnt ook nogal goed te helpen, alleen is het effect maar tijdelijk Knipoog

Dat is niet waar...er zijn zat vrouwen die na de zwangerschap/borstvoeding een maatje meer houden (ik zelf ook trouwens). Oh ja... en gewoon borstvoeding geven, want bij mij zijn ze daardoor niet kleiner geworden Knipoog (dat is gewoon een fabeltje)

Bij mij juist door borstvoeding etc etc een dikke cupmaat kleiner en veel vriendinnen in mijn omgeving ook!!
.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:13

Ik heb het zelfde probleem als jij... Ik ben ook al 28, dus helaas heb ik de hoop op moeten geven dat ze ooit nog gaan groeien. Ik hoef ook echt geen grote cup, met een kleine b ben ik ook al heel tevreden!
Ik ben ook nog eens stevig gebouwd, dus dan ziet het er helemaal niet uit! Ik heb al vele middeltjes geprobeerd en geloof mij maar, niks werkt. Ik heb een borstvergroting serieus overwogen, maar ben toch af gehaakt omdat het duur, pijnlijk en niet altijd mooi is.
Gelukkig vind mijn vriendje me mooi zoals ik ben en heb ik er bij hem geen last meer van, maar zwemmen is nog steeds geen pretje voor mij en iedereen vind me altijd een ontzettende durfal omdat ik gelijk in het water lig, ook al is het ijskoud! Tja... dan verberg je nog eens wat.
Ik heb me er bij neergelegd dat het nooit iets wordt, maar voor dat ene wondermiddel zou ik grof geld betalen!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:16

Wees toch blij met jezelf, kijk eens naar je mooiere aspecten. De een is dik, de ander dun, wit, bruin, lang, kort, flaporen, hazenlip... Ik zou zelf absoluut nooit plastische chirurgie ondergaan om er beter uit te zien, wat een onzin. Mensen (en jij zelf) moeten je maar nemen zoals je bent. Het is toch niet zo dat je de hele dag naakt voor spiegel naar jezelf staat de kijken (ik doe dat persoonlijk nooit)? Een operatie helpt je niet van je problemen af, dan ontdek je wel iets anders dat minder mooi is aan jezelf. Het zit tussen je oren. Ik heb zelf trouwens ook niks, maar het kan me niks schelen (ben dan wel nog 16, maar komt vast niks meer).

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 17:37

Dniesjj117 schreef:
Wees toch blij met jezelf, kijk eens naar je mooiere aspecten. De een is dik, de ander dun, wit, bruin, lang, kort, flaporen, hazenlip... Ik zou zelf absoluut nooit plastische chirurgie ondergaan om er beter uit te zien, wat een onzin. Mensen (en jij zelf) moeten je maar nemen zoals je bent. Het is toch niet zo dat je de hele dag naakt voor spiegel naar jezelf staat de kijken (ik doe dat persoonlijk nooit)? Een operatie helpt je niet van je problemen af, dan ontdek je wel iets anders dat minder mooi is aan jezelf. Het zit tussen je oren. Ik heb zelf trouwens ook niks, maar het kan me niks schelen (ben dan wel nog 16, maar komt vast niks meer).

Als het jou niks kan schelen, kun je ook niet weten hoe ik me voel.....Het zit misschien dan wel tussen mijn oren, maar ja...het zit er toch en zorgt ervoor dat ik me niet goed voel. Dit is trouwens het enige wat ik aan mezelf wil veranderen, het is niet een of andere puberaal ding van ik wil een misssverkiezing winnen. Ik ben 26 en oud genoeg om te weten waardoor ik me niet goed voel en dit graag anders zag! Je bedoeld het misschien goed met je opmerking, maar je helpt me er niet mee, sorry!

BTW ik kijk juist wel vaak in de spiegel, juist omdat ik dat lelijk vind aan mezelf. En ik wil dit ook voor mezelf en niet voor een ander!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 18:37

Waarom zou je niet gaan voor borstvergroting? Ik denk dat in jouw geval het ziekenfonds ook wel mee betaald als je het goed brengt. Tegenwoordig heb je voldoende kennis en kundigheid als je een goede plastische chirurg neemt. Als je voor een B cup gaat heb je volgens mij de minst ingewikkelde operatie.

Auks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 18:51

Ik denk dat veel tips en trics fabeltjes zijn.

Volgens mij moet je of doordat je zwaarder wordt grotere borsten krijgen (is bij mij ook zo gegaan, en als ik afval (wat niet echt lukt) worden ze kleiner)
Door zwangerschap worden ze wel groter maar na de tijd ook weer kleiner.
Als je er echt heel erg mee zit zou ik overwegen om te opereren, echter wel nadat je daar goed over nagedacht hebt.
Ik wens je sterkte in je beslissing, (zo laten of er iets aan doen) beide moet je zelf achter staan!

Het volgende is niet bedoeld om iets af te doen aan je probleem, maar de jongedame in het volgende filmpje had gehoord dat als je kaneel eet je borsten groter worden, met een erg sneu resultaat.
http://www.totallycrap.com/videos/videos_cinnamon_challenge_2/NL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:15

volgens mij hadden hun eerder een weddenschap afgesloten hoor..Scheve mond

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 19:36

Als ik die borsten van die meid had, was ik de gelukkigste vrouw op aarde hahaha, wel erg naïef van haar, hahahah en die vriend blijft filmen en lachen. Die had bij mij toch vroeg pasen gehad Tong uitsteken

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 22:40

Haha, ik moet stiekem toch wel lachen om dat filmpje. Clown En die vriend maar lachen, als dat mijn vriend was geweest had ik hem ook wat kaneel naar binnen gegoten. Huilen van het lachen
Maar even ontopic. Mijn borsten zijn gegroeid door de pil. Sinds ik met de pil begon, nu zo'n 4 maanden geleden, heb ik een cupmaat groter. Ik ben van B75 naar C75 gegaan, mijn B-beha's zitten nu veel te strak. Ook heb ik een beetje striae op mijn borsten, wat inhoudt dat ze dus snel gegroeid zijn.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 09:44

ik slik de pil al vanaf mijn 12de hahaha, dus die hoop is ook weg!

Ettesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:45

Ikke24, ik slikte de pil ook al vanaf mijn 14de. Nu ben ik op mijn 29ste dus overgestapt op een andere (zie mijn reactie hierboven) en dat heeft ook bij mij een cupmaat gescheelt. Het kan dus wel helpen!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:49

als die pillen zouden werken dan namen vrouwen geen borstvergrootende operatie.
Die pillen werken echt niet. Ik zou ook even naar de HA gaan. Die kan je het beste vertellen wat je kan doen