pijn tijdens seks?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: pijn tijdens seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:51

lique schreef:
hier heb ik nog nooit van gehoord,zal wel een goeie zijn :ehm nee sorry schat ben allergish voor je sperma, Haha! ,dat is weer eens wat anders dan hoofdpijn Tong uitsteken

Denk dat ze bedoelde wat ik ook zei, andere zuurgraad. En ik denk toch niet dat het te maken heeft met smal zijn (of hij te groot), dat is een hele andere pijn dan de branderige pijn die je kunt krijgen van sperma.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:54

trouwens... dat plasgevoel kan ook betekenen dat je G-spot word geraakt. Ik dacht eerst ook dat hij op mijn blaas zat ofzo Clown ,
maar dat is dus je G-spot Knipoog
Kan erg rot aanvoelen, maar je orgasme is dan wel vaak heviger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 17:11

G-spot zit toch 2 tot 3 cm in je vagina en voelt een beetje ribbelig aan? dan haat ik mijn G-spot want ik vind het echt niet lekker als hij daar hevig tegen aan 'wrijf' of 'stoot' en heb ook steeds het gevoel dat ik moet plassen..
Ik heb ook vaak dat het gaat branden.. het naar binnen gaan gaat bij mij ook niet zo gemakkelijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 22:19

http://www.multi-gyn.com/

Haal dit middel, de gelij,
naar de je weet wel daad even de boel inmseren en de pijn wordt direct
verzacht, het hersteld ook je natuurlijk evenwicht.
Het is een natuurlijk middel, sinds ik dat gebruik heb ik nooit geen klachten meer.
Hoop dat je er iets aan hebt..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 22:25

Ik heb het ook gehad (nu al weer poosje vrijgezel, dus geen idee of het nu nog zo zou zijn Tong uitsteken )
Maar dit kreeg ik ook pas nadat ik een keer een schimmel infectie heb gehad. Mijn HA zij mij toen dat het bij mij down under gewoon erg gevoelig is en dat ik uit moet kijken met bepaalde zaken zoals bepaalde glijmiddelen (die met 'geurtjes') tampons en dergelijke, omdat ik infectie gevoelig ben (had 4x een schimmel infectie in een paar maand tijd).
Ook ging ik onbewust de boel aanspannen omdat ik van te voren al aan de pijn dacht waardoor het dus nog meer pijn ging doen Vork
je moet dus voor jezelf nagaan wat je dwars zit en dat het dus niet iets is wat tussen je oren zit Lachen een keertje met je HA er over praten kan dus echt geen kwaad Lachen

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:42

In de Huiskamer is een speciaal seks topic: viewtopic.php?f=34&t=795136
Hier een slotje, omdat deze info niet voor alle oogjes bestemd is. Knipoog