Super bleek. :+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yucca

Re: Super bleek. :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:19

odetteke schreef:
Een beetje bronzing powder misschien?
Werkt bij mij erg goed, en ik gebruik heel weinig.

Je haarkleur kan trouwens ook meehelpen je donkerder of bleker te maken. Als je een hele donkere haarkleur hebt kan je er gauw wat bleekjes uitzien. Maar als je dat wil veranderen moet je even een kapper om tips vragen over welke kleur bij je past.

Of juist iets donkerdere haarkleur nemen (wel warm!!) al je heel blond haar hebt.
Dan geeft dat je gezicht ook wat meer pit!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:21

PaTriiCiiaa schreef:
@deschels:
die zelfbruiner van nivea heb ik ook maar ik vind hem totaal niet zo vet.
ik smeer hem ook altijd in de avond van tevoren in en ook soms 'sochtends.
en hij is niet echt vet vind ik op mn gezicht.
en hoe duur is die true match en is het een natuurlijke kleur??
waar is die te koop? Haha!
mvg, Patricia

Ik heb van mijn eigen al een vette huid dus vind het niet fijn..
ik heb de kleur "honey" die is niet te donker maar je krijgt er gewoon een lekker kleurtje van en komt erg natuurlijk over omdat je geen opgemaakt effect krijgt.
volgensmij is ie tussen de 12/14 euro en gaat best wel een tijdje mee (ik gebruik hem ook iedere dag)
Heb hem mijn moeder ook al aangesmeerd en die vind hem ook geweldig..

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 12:22

zoo hee ik ga ook eens kijken,
weet nu alleen nog niet waar hij te krijgen valt, maar het lijkt mij de drogist Haha!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 12:23

rijoyco schreef:
odetteke schreef:
Een beetje bronzing powder misschien?
Werkt bij mij erg goed, en ik gebruik heel weinig.

Je haarkleur kan trouwens ook meehelpen je donkerder of bleker te maken. Als je een hele donkere haarkleur hebt kan je er gauw wat bleekjes uitzien. Maar als je dat wil veranderen moet je even een kapper om tips vragen over welke kleur bij je past.

Of juist iets donkerdere haarkleur nemen (wel warm!!) al je heel blond haar hebt.
Dan geeft dat je gezicht ook wat meer pit!

ik ga toevallig binnenkort naar de kapper en die maakt mijn haar bruin, en dan waarschijnlijk blonde plukken er in zodat het toch nog een beetje mooi uitkomt Haha!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:24

kruidvat, da, etos volgensmij hebben ze em vrijwel overal voortaan
je hebt voortaan los poeder (met kwast) en vast poeder (met spiegeltje en sponsje) en ik heb de vaste...vind ikzelf prettiger

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 12:26

deschels schreef:
kruidvat, da, etos volgensmij hebben ze em vrijwel overal voortaan
je hebt voortaan los poeder (met kwast) en vast poeder (met spiegeltje en sponsje) en ik heb de vaste...vind ikzelf prettiger

vast poeder lijkt mij ook mooier, dat smeer je volgens mij veel fijner uit.
dat losse dat kan je sneller ongelijk verdelen..

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:34

Ik heb ook een beetje een bleke huid en wordt niet gauw bruin in de zon (verbrand ook niet)
Maar een heel klein beetje blusher doet wonderen. Niet teveel, anders wordt je idd een barbie. Maar een klein beetje in de kleur die bij je huid past op je lukbeenderen en iets richting de bovenkant van je neus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:36

ik vind bleek juist heel mooi Lachen

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 16:04

suze_ schreef:
ik vind bleek juist heel mooi Lachen

zo bleek als mij niet, en ja is mooi met zwart haar en donkere make-up of iets dergelijks, als je een emo bent of een gothic, vind het soms echt mooi! maar wees liever mezelf maar dan met een lekker kleurtje

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 18:35

t is ook wel handig voor als je 'ziek' bent, dan zeg je gewoon jaa ben misselijk blablabla ja je ziet ook bleek en als je ook nog is rustig gaat doen enzo Clown

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 04:08

Laura_ schreef:
t is ook wel handig voor als je 'ziek' bent, dan zeg je gewoon jaa ben misselijk blablabla ja je ziet ook bleek en als je ook nog is rustig gaat doen enzo Clown
nou dan moet je moeder ook overgehaald worden.
hee je wilt er op dagen dat je bv. speciale dag hebt toch ook goed uitzien?
enne nu is school belangrijk, afgelopen 2 jaar heb ik gewoon zitten verprutsen!
en mijn moeder trapt er onderhand al niet meer in hoor, ze kent me nu lang genoeg.
het heeft veeeeel meer nadelen dan je denkt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:17

mijn moeder heeft trouwens ook een foundation van vichy, en die vind ik ook heel mooi (ik jat hem wel eens... ) Je ziet niet dat je foundation draagt, Lachen

Persoonlijk heb ik ook een bleke huid... Maar ben redleijk panisch voor de zon.. Dus dat is vrij goed te verklaren... Mijn gezicht trekt ook heel vaak helemaal wit weg zomaar ineens... En dan krijg ik echt ontiegelijke wallen onder mijn ogen! Nouja dat komt dus omdat de pezen in mijn nek helemaal vast zitten ofzoo, waar door de pezen op mijn hoofd heel strak aangespannen enzo worden, en daardoor is de doorbloeding door mijn hoofd niet echt zo goed..!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 09:35

Menino schreef:
mijn moeder heeft trouwens ook een foundation van vichy, en die vind ik ook heel mooi (ik jat hem wel eens... ) Je ziet niet dat je foundation draagt, Lachen

Persoonlijk heb ik ook een bleke huid... Maar ben redleijk panisch voor de zon.. Dus dat is vrij goed te verklaren... Mijn gezicht trekt ook heel vaak helemaal wit weg zomaar ineens... En dan krijg ik echt ontiegelijke wallen onder mijn ogen! Nouja dat komt dus omdat de pezen in mijn nek helemaal vast zitten ofzoo, waar door de pezen op mijn hoofd heel strak aangespannen enzo worden, en daardoor is de doorbloeding door mijn hoofd niet echt zo goed..!
wat maf, als ik binnenkort naar de dokter ga (zie mijn andere topic op MW Clown )
zal ik ook wel even vragen of dit ergens door komt en hoe het te verhelpen valt.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 09:40

Foundation moet je nooit gebruiken om je huidskleur iets donkerder te maken! Alleen om het qua kleur wat egaler te maken.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 20:16

odetteke schreef:
Foundation moet je nooit gebruiken om je huidskleur iets donkerder te maken! Alleen om het qua kleur wat egaler te maken.

ja maar op de manier om het met een of andere creme (of iets) donkerder te maken, en dan foundation in die kleur om het egaal te maken.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 09:25

Maar dan moet je huidskleur al veranderd zijn wil die andere kleur nut hebben Knipoog Wat ik trouwens altijd doe om foundation lekker luchtig aan te brengen (dat je niet het gevoel hebt met een plakaat om je gezicht te lopen) is een beetje foundation en dagcreme mengen.

Wat ik trouwens laatst ook ergens zag was dove sunshine, een dagcreme met een vleugje zelfbruiner er in. Dan wordt het niet zo snel streperig enzo.

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 14:39

Ik ben ook heel bleek in me gezicht!

Ik doe eigelijk altijd poeder of foundesun op!

want anders ben ik een lijk