Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PaTriiCiiaa schreef:verder ben ik nog nooit in seksueel contact met iemand geweest, dus zal dit het ook niet zijn.
(jaa toen moest ze een reuze bonk erin doen wat ik me kan herinneren, lijkt me niet bepaald fijn)
maar verder, hoezo word het dan erger door strings te dragen, deze dingen zitten mij namelijk minder in de weg.
ook zijn er voor strings inlegkruisjes wat ik weet, zou dit ook niet helpen dan?
en waarom zou je geen inlegkruisjes moeten gebruiken, als ik weet dat ik niet een ander stuk ondergoed aan kan doen en anders eind van de schooldag een supervieze natte onderbroek/string moet hebben?
Storm76 schreef:Hoi,
Iedereen heeft last van afscheiding, de ene keer iets meer dan de andere keer. Blijkbaar heb jij er meer last van, dat hoeft niet voor altijd te zijn, het kan later ook minder worden.
Om er zeker van te zijn dat je geen schimmelinfectie of Gardnarella hebt, kun je een bezoekje aan je huisarts brengen, dat klinkt heel erg maar vergeet niet dat een dokter veel van dit soort klachten ziet, er hebben erg veel vrouwen last van deze kwaaltjes.
Ik heb een site voor je opgezocht, neem daar eens een kijkje
http://www.netdokter.nl/index.cfm?act=t ... 23&info=46
(ook even aan de linkerkant schimmelinfectie/candida aanklikken)
PaTriiCiiaa schreef:oke bedankt, ik wacht voor de zekerheid nog wat reacties af, iemand die het misschien herkent, ik vind het zo maf want ik vraag aan vriendinnen of ze dit ook hadden voordat ze ongesteld werden, en de helft hoor je zeggen: ehh. wat is dat?
*eenmaal uitgelegd* Nee geen last van gehad.
en ben er trouwens wel blij mee dat ik het nog niet ben, als ik zo verhalen hoor dan, maar ik wil natuurlijk wel weten of het dan wel goed zou zitten, tuurlijk alles komt op zijn tijd
trustHim schreef:van lactacyd. zijn verfrissingsdoekjes. Helpt bij mij heel goed tegen afscheiding of droogheid en is echt een aanrader na de seks als het b.v. een beetje geiriteerd is
Noah2006 schreef:Ja heel veel vrouwen gebruiken inderdaad inlegkruisjes hiertegen, maar het wordt uiteindelijk vanzelf minder hoor! Dus je kan best tijdelijk oplosen met inlegkruisjes. Ga verder geen rare dingen doen, wassen met zeep e.d.
Ik had precies hetzelfde enge gevoel als jij vroeger, dat bruine is opgedroogd bloed, en dus ben je waarschijnlijk voor het eerst ongesteld geweest! Gefeliciteerd. Ik dacht ook dat ik niet helemaal gezond was toen ik dat zag, maar don't worry.. daar ben je nou eenmaal vrouw voor meid.
Ketaki schreef:je hebt hier ook een centraal topic voor
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=706819&hilit=