Is 1x per 3 uur naar de wc ook veel?
Oja, en voor jou.. hoe meer je drinkt, hoe vaker je naar de wc moet.. heeft je HA niet iets voor die hoofdpijn?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esperance schreef:Klopt, als je niet genoeg vocht binnen krijgt. Kun je hoofdpijn krijgen.
Daarom heb je vaak ook hoofdpijn als je een kater hebt. Alcohol droogt uit.
Eet je genoeg zout enzo? Dat houd namelijk vocht vast. Misschien is dat het probleem wel.
xMisty schreef:Omdat dit topic er als is heb ik ook ff een vraagje![]()
Is 1x per 3 uur naar de wc ook veel?
Oja, en voor jou.. hoe meer je drinkt, hoe vaker je naar de wc moet.. heeft je HA niet iets voor die hoofdpijn?
Marijkjuh schreef:Ik moet ook vrij vaak naar de wc en door een dokter is er ooit gezegd dat het tussen m'n oren zat, jullie snappen wel dat ik daarna nooit meer naar de dokter ben gegaan met die klachten.
Maar ondertussen loop ik er wel al zowat 3 jaar mee en daardoor drink ik ook heel weinig op school of als ik voor een langere tijd in een auto moet zitten.
Misser schreef:Wat heb je voor precies voor pillen dan? Ik ga sowieso wel 1x per 2 a 3 uur.
LimaGentle schreef:Marijkjuh schreef:Ik moet ook vrij vaak naar de wc en door een dokter is er ooit gezegd dat het tussen m'n oren zat, jullie snappen wel dat ik daarna nooit meer naar de dokter ben gegaan met die klachten.
Maar ondertussen loop ik er wel al zowat 3 jaar mee en daardoor drink ik ook heel weinig op school of als ik voor een langere tijd in een auto moet zitten.
same here.. loop er al 4 jaar lang mee en bij verschillende huisartsen geweest.. bloed laten testen en urine ook... kunnen niks vinden dus dan zit het maar tussen mijn oren..??!!
psycholoog geweest maar heeft niks geholpen en het lijkt er alleen maar erger op te worden... moet ook minimaal 1 keer per uur naar het toilet.. ook als ik gewoon thuis zit dus met angst om niet te kunnen plassen als het moet heeft er niks mee te maken..
ik word er echt gek van want het belemmerd me gewoon in leuke dingen doen.. en dat wil ik niet.. ik wil weer net zoals vroeger gewoon weg kunnen als ik dat wil en niet rekening moeten houden met of ik ergens wel naar het toilet kan..
Talietjuh schreef:Ik denk dat het toch belangrijk is dat je voldoende eet, aardappels, groente en vlees. Misschien kom je wat te kort.
Marijkjuh schreef:Krijgen jullie trouwens ook vaak opmerkingen van mensen dat je alwéér naar de wc moet?