22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lindake

Re: 22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:20

Ik ben 21 en ik heb zelfs nooit een relatie gehad Lachen.
Voel me er prima mee zo!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:25

Ik ben 19 en zonder enige relatie. Voor de verandering zou ik dat best eens willen, maar we moeten natuurlijk wel enigszins kieskeurig blijven.

Helina0611

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:34

23 oktober 2007 word ik 21.

Ik heb wel vriendjes gehad maar nooit de gedachte van met jou wil ik oud worden, of met jou zie ik een toekomst. jij bent de ware voor mij.

mijn langste relatie is 6 maanden, waar van ik de laatste 2 maanden mij erg rot heb gevoeld.
ik weet dat ik kieskeurig ben maar dat mag toch niet uitmaken.

Op ieder potje past een dekseltje Lachen *als het goed is*

ik krijg er een hard hoofd in! ik hoop dat de ware snel komt Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Helina0611 op 08-10-07 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:36

Ik heb er ook gewoon geen tijd voor.

Heb een half jaar geleden een vriend gehad was erg leuk en gezellig hoor maar te druk.
Ik ben er nu verder ook niet naar opzoek heb het te druk met school en vooral met mijn beesten en dat gaat gewoon voor. Het is lastig tijd vrij te maken voor een vriend dus ik heb eigenlijk nu nog liever geen of het moet er 1 zijn die net als ik gek op dieren ben, dan zal ik er nog is even over nadenken. Knipoog

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:40

Ik ben 22, heb er eigenlijk geen tijd voor, maar zou het wel erg leuk vinden.
Vriendinnen gaan samenwonen, maar eigenlijk denk ik, meid je bent zo jong, waar begin je aan? (Die zijn jonger dan ik)
Het is gewoon gezellig dat je iemand hebt waarmee je alles kan delen (okee kan met vriendinnen ook maar dat is anders denk ik)

Helina0611

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:42

polbo, daar liepen beide relaties van mij op stuk. beide heren vonden mijn dieren niets.

dacht ik me ware zijn tegen gekomen, gaat tie dr van door met een ander Boos!

ik wacht met gedult af!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:48

meld zich ook al ben ik 21

De meeste dagen ben ik gelukkig met mijn leventje zoals het is. Net als de ts geen uitgaanstype. Ik ben een beetje een huismutsig type naast het feit dat ik later wel weer een enorme carriere wil Haha!. Maar er zijn dagen dat ik het echt mis een arm om me heen, iemand om mee te knuffelen en tegenaan te slapen, iemand die me vertelt dat mijn nachtmerries enkel boze dromen waren en dat hij me wel zal beschermen. Ondanks mijn grote bek en behoorlijke attitude ben ik net een klein meisje dat het liefst beschermd wil worden van de grote boze wereld. Misschien allemaal wel heel slap gel*l en teveel romantische komedies gekeken maar wat zou ik dat graag hebben

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 00:27

hier nog een 22'er (over twee weekjes zelfs 23) en ook helemaal vrijgezel. Haha!
Een relatie langer dan 4 maanden is mij nog nooit gelukt, maar het grootste deel van de tijd ben ik tevreden met mijn leven zoals het nu is. Ik heb geen behoefte om genoegen te nemen met minder om maar gewoon een vriend te hebben. Ik ben ook nog nooit echt een jongen tegen gekomen waar ik zoiets bij had van met jou wil ik oud worden, meestal is het zo van mwa hij is wel leuk.
Ik vind het wel vervelend dat mensen in mijn omgeving niet snappen dat ik er voor kies om single te zijn, en ik dus ook niet zielig ben zo in mn uppie. Dat neemt niet weg dat het me wel leuk lijkt om iemand te hebben, maar om hier mn leven voor om te gooien.
Ik heb ook wel het idee dat ik er niet echt de tijd voor heb met mn studie en beestenboel. Dan is het ook nog zo dat de meeste mannen er niet zoveel begrip voor hebben dat mijn paard voor mij op de eerste plaats komt.

Ach ik heb zoiets van het komt nog wel, en anders koop ik me nog een knap paardje erbij Knipoog

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 00:33

ik ben 21,heb de ware voor mij wel gehad(ik ook voor hem) maar wegens verslavingen van hem ging het kapot.misschien begin ik er ooit weer aan maar vorlopig niet.ik heb er ook geen tijd voor.nu heb ik wel weer een soort van scharrel,die lang gebonden is geweest en voorlopig vrij wil blijven.wat mij betreft prima.ik wil afentoe best wel weer een relatie,maar mn paard en de sport gaat momenteel voor alles.ik zie wel wanneer het weer komt,voor mij zou het ideaal zijn als ik iemand tref die ook in de paarden zit ofzo mja,die zijn er ook niet voor het oprapen.ik ga nu in ieder geval niet alles op alles zetten voor een relatie,ik ben nog jong,weet wat ik wel en niet wil en voorlopig past daar geen relatie tussen.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 00:35

Ik ben 21 en ook vrijgezel, en moet zeggen dat het prima bevalt. De ware mag nog wel even wegblijven, laat mij lekker nog vrijgezel zijn en lekker stappen met vrinedinnen. Krijg de kriebels als ik mensen van mijn leeftijd zie gaan samenwonen, moet er niet aan denken.
Je bent nog jong, je hoeft niet nu al te settelen.

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 00:43

ik ben net 29 geworden en tja ook nog /weer single..
Soms mis ik het wel, maar aan de andere kant heb ik helemaal geen tijd voor een vent.. ooit komt mijn dekseltje wel aanwaaien denk ik dan maar. Overigens is het wel even slikken als je bijvoorbeeld op hyves al je oude klasgenootjes ziet, getrouwd en 2 kids, getrouwd, getrouwd, getrouwd en 1 kid.. ect.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 00:54

Hier ook een 23 jaar oud en nog steeds lekker vrijgezel.

heb ook niet echt serieuze relatie's gehad... wel relatie's maar dat waren scharrels.
Ik heb 4 weken geleden mijn nieuwe scharrel ontmoed en misschien word het wat en misschien ook niet.
Zo niet dan niet er lopen nog veel vrijgezelle mannen rond en ik kom er vanzelf wel een tegen die perfect bij mij past.
Ik heb het idee dat opzoek gaan niet echt werkt!

ChirooHeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 00:57

lindake schreef:
Ik ben 21 en ik heb zelfs nooit een relatie gehad Lachen.
Voel me er prima mee zo!

Ik meld me ook. Kben 24 en heb ook nog nooit een relatie gehad. Bevalt me prima zo. Haha!

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 10:41

Ik ben 21 en heb een relatie van 4,5 jaar gehad. Ik ben sinds kort alleen en heb het er erg moeilijk mee. Ik hoop ooit iemand tegen te komen waar ik samen gelukkig mee kan worden. Alleen zijn bevalt me slecht, maar ik zal eerst dit verdriet moeten verwerken. 4,5 jaar verkering en sinds een week alleen is te vroeg voor een nieuwe relatie. Dat wil ik overigens ook nog niet, want mijn vorige vriend zit nog 'in mijn gedachten'. Het missen van iemand lief te hebben, een arm om je heen, iemand om mee wakker te worden en leuke dingen mee te doen is nu enorm!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 10:45

ik had precies hetzelfde probleem (was bijna 22 en het gevoel nooit iemand te vinden...) toen kwam ik op een concert, waar ik notabene met mijn vader was, mijn huidige vriend tegen Lachen en we wonen zelfs al samen!!
dus het kan zomaar ineens veranderen

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:33

Zeurpieten... Knipoog

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:44

tot mijn 28ste geen echte relatie gehad.
wel wat scharrels, maar verder niet. Nu heb ik ongeveer een jaar een vriend en ik kan nu terug kijken op mijn tijd als single.
Ik ben (ook al wilde ik het toen der tijd niet weten) best op zoek geweest. altijd met vriendinnen in de kroeg en er werd regelmatig gezoend met verschillende mensen. maar ja, of je daar nou gelukkiger van werd???

het belangrijkste is dat je ook in je eentje gelukkig voelt. Alleen dan voel je je goed. Gewoon gezellig met vrienden en laat het maar op je af komen. geluk hangt namelijk niet af van een vriend.

Excalibur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:36

Ik ben nu 27 en heb nog nooit een echte relatie gehad. Het langste dat ik het heb volgehouden is 3 maanden en dat was ik eigenlijk al zat na een maandje maar het was wel handig Clown Ach de ware komt nog wel, ben alleen nogal kieskeurig (of kies een jongen die mijn niet leuk vind of bezet is)

Ik ben niet echt op zoek maar kijk wel om me heen. Ben net als TS geen uitgaanstype en ben ook druk met school en werk (ben nog bezig met een HBO opleiding naast een full time baan)

Daarnaast nog de paarden en mijn andere beesten. Ik mis het soms wel. Vooral nu de dagen weer korter en kouder worden Knipoog maar aan de andere hoeft ik met niemand rekening te houden.

Mijn familie is weg met kerst dus ik ga lekker naar een vriendin in Amerika, misschien kom ik daar nog iets leuks tegen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:40

_Sigrid_ schreef:
Tip: Kijk eens bij de plaatselijke supermarkt. Daar heb ik mijn man ook vandaan en hij bevalt prima.

In welk schap lag hij? Hoe lang is de houdbaarheidsdatum?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:54

Ik ben nu 21 en heb ook nog nooit een vriendje gehad (en ook geen scharrels). En zoals veel mensen zeggen, ik denk ook wel eens van; komt het ooit wel bij mij? Ik "mis" het ook wel hoor (ookal weet ik natuurlijk niet wat ik precies mis Knipoog ) en inderdaad als mensen in mijn omgeving wel allemaal vriendjes hebben en zelfs mijn jongere broertje! ( Clown ).
Maar aan de andere kant, ik ga niet opzoek. Hopelijk komt het ooit (binnenkort mag ook Knipoog ) bij mij. En eigenlijk heb ik er op dit moment ook heel weinig tijd voor Nagelbijten / Gniffelen .

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 16:16

Ik was 23 toen ik voor het eerst intiem was met een jongen (ONS) en 27 toen ik voor het eerst een relatie had (6 maanden). Van mijn 23e tot mijn 27e was ik ook niet sexueel actief.

Daarvoor was ik veel te druk met de paarden bezig, ieder weekend wedstrijden en veel trainen. Voor het mannelijk schoon had ik totaal geen oog, en zij ook niet voor mij hoor. Pas toen ik 2 jaar geleden mijn paard verloor en ik geen andere wilde, kreeg ik een echte relatie.

Nu ben ik 31 en begin ik een beetje kriebels te krijgen om me te gaan settelen met mijn vriend. Ik woon nog niet samen maar dat komt over een jaartje wel. En ik heb het ook niet meer zo druk als vroeger gelukkig zodat ik nu wat tijd maak voor mijn vriendjelief en andere dingen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 16:23

Goh echt een topic die ik ook aan had kunnen maken = ook 22 Clown

Aan de ene kant wel handig lekker met niemand rekening houden en gewoon doen wat jezelf wilt.

Aan de andere kant mis je soms ook wat.... Vooral als je in een dipje zit.

Heb er weinig vertrouwen in, maar agja we merken wel wat de toekomst brengt! En tot die tijd gaan we gewoon vrolijk verder Lachen

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:07

Joh, ik was ook 22 (bijna 23) toen ik mijn eerste vriendje pas kreeg! Haha!
Ik ben ook niet zo'n uitgaanstype en al helemaal niet iemand die snel contact zoekt met vreemde mensen, dus ik had de hoop ook al zo'n beetje opgegeven ooit nog een leuke jongen tegen te komen die ook nog eens in mij geïnteresseerd was. Bloos

Maar op het moment dat ik het het minste verwachtte was hij daar: mijn huidige vriend Lovers
Via de manege waar ik rijd had ik hem leren kennen en vond hem eigenlijk wel heel erg leuk.
We kwamen op een gegeven moment aan de praat over dingen waarin we beide geïnteresseerd zijn en zodoende gingen we eens naar de bioscoop en wisselden we telefoonnummers uit, en van daaruit is de relatie eigenlijk gegroeid tot wat het nu is.

Het komt allemaal nog wel, en vaak als je het juist niet verwacht en/of niet op zoek bent.
Dat wil je nu waarschijnlijk nog niet helemaal geloven en van me aannemen (wilde ik toen ook niet), maar echt, het komt vanzelf een keer.
Soms wat later dan gewenst, maar het komt wel... Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:09

Heb 2 serieuse relaties gehad, beiden duurden bijna 2 jaar, verder wat korte relaties van een paar maanden en sinds 2 maand ben ik weer vrijgezel (na 1 van die lange relaties) om mij heen verlooft iedereen zich en gaat vanalles samen wonen en ondertussen ben ik heerlijk vrijgezel Haha! (ben 21)
Mis het soms wel weer een beetje, maar aan de andere kant, ik ben nu nog jong, kan me over een jaar of 4 ook wel weer druk gaan maken over verloven en samenwonen enzo Haha!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:12

juno1 schreef:
Twintigers, geniet eerst.

Je kan ook prima van je leven genieten binnen een relatie. Althans, dat lukt mij wel aardig Knipoog