Juul schreef:Ik ga altijd douchen als ik het heel erg koud heb. Dan heb ik het meestal weer even warm
en een half uur daarna heb je het zeker ook weer koud?
ik vind douchen heerlijk maar brrr..... een half uur erna sta ik weer te bibberen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juul schreef:Ik ga altijd douchen als ik het heel erg koud heb. Dan heb ik het meestal weer even warm
Debsey schreef:[naam] schreef:Ik ga altijd douchen als ik het heel erg koud heb. Dan heb ik het meestal weer even warm
ik vind douchen heerlijk maar brrr..... een half uur erna sta ik weer te bibberen
?? 

Maarja das hetzelfde dat ik eerst maar paar uur slaap nodig had en s,ochtend standaard rond 6-7 uur wakker voor wekker aan, tot diep in nacht rommelen enzo, en ben nu heel vaak snel moe en moet echt 8 uur slaap hebben anders ben ik volgende dag nog moe. Stom he.
) en een t-shirt met lange mouwen, kniekousen en laarsjes aan.. en heb het altijd koud..

.
en dan heb ik het nog koud hoor! en als ik dan ga lopen of wat dan ook dan kan alles weer uit
dus ik moet me er altijd heel erg op kleden. en voor de zekerheid altijd een dikke jas mee! 
Quellian schreef:Ben een echte koukleum
Douchen doe ik héét en ik heb elke avond mijn electrische deken aan (van de zomer ook erg veel gebruikt, want zo'n warme zomer hadden we niet).
Het voordeel is wel weer dat ik het tijdens een hittegolf niet zo snel warm heb
Debsey schreef:Juul schreef:Ik ga altijd douchen als ik het heel erg koud heb. Dan heb ik het meestal weer even warm