hebben jullie dat ook? altijd koud hebben!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debsey

Re: hebben jullie dat ook? altijd koud hebben!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:12

Juul schreef:
Ik ga altijd douchen als ik het heel erg koud heb. Dan heb ik het meestal weer even warm Ja

en een half uur daarna heb je het zeker ook weer koud?
ik vind douchen heerlijk maar brrr..... een half uur erna sta ik weer te bibberen

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:38

ik in de badkamer alweer haha Clown

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 13:57

mijn probleem is altijd, ik kan niet tegen warmte en niet tegen kou. dus als het beetje kodu is heb ik het super koud. en als het een beetje warm is heb ik het super warm. een normale temperatuur is 20 graden. als het kouder is of warmer dan heb ik het koud!

en volgens mij heb ik de griep wel flink te pakken, heb net tot half 2 in mijn bed gelegen en voel me nog niet lekker! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:29

Debsey schreef:
[naam] schreef:
Ik ga altijd douchen als ik het heel erg koud heb. Dan heb ik het meestal weer even warm Ja

ik vind douchen heerlijk maar brrr..... een half uur erna sta ik weer te bibberen

Ja dat wel idd Ja

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:31

Ik heb het ook áltijd koud!
Superirritant, ik heb dan ook altijd vesten ofzo in de aanslag Vork

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:32

Hier nog een. Áltijd koude handen en voeten. Erg vervelend en douchen helpt idd wel, maar zo gauw ik de douche uitzet heb ik het alweer koud Nagelbijten / Gniffelen

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:35

haha ik heb juist het tegen overgestelde. Als het bloed warm is heb ik het koud en als het koud is heb ik het warm. Tong uitsteken

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:36

Ik heb het ook altijd koud...
-loop nu al in een shirt met lange mouwen + vest, hoe moet dat als het vriest?
-slaap altijd onder een dik dekbed en heb het soms nog koud
- electrische deken is alweer in functie Vork
-als ik op het werk de kachel aan wil zetten zegt de ander: Oh ja de airco kan idd wel ff aan, het is hier warm he?
-na het douchen heb ik het nog koud door het natte haar...

Er is maar een optie: ZOMER Haha!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:16

Ik heb het ook altijd koud! Ben ook niet zo dik haha.

Waar ik echt een hekel aan heb zijn mensen die zeggen 'tegen kou kun je je kleden'. Ja tuurlijk, maar als ik niet meer kan bewegen omdat ik teveel kleding aanheb, houdt het toch een keer op...

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:39

Ik heb het ook altijd koud.. Wanneer het zo'n beetje weer rond de herfst is.. In de zomer heb ik het juist altijd bloedheet en koppijn van de hitte.. Vreselijk.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:41

Ik weet de ideale schoen voor jou!!
Heb het ook altijd koud, als je in de winter buitenbent is het al super als je géén koude voetjes hebt!
Ariat heeft een model die geschikt is tot - 30 graden! Hou je heerlijk warme voetjes!
Verder trek ik lekker een extra vest aan als ik het koud heb en thuis heb ik een fleecedekentje klaarliggen
om mijzelf in te wikkelen alvorens ik mij op de bank deponeer Tong uitsteken

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:44

Hier nog zo`n koukleum!!

Het is echt verschrikkelijk, ik loop zelfs in de zomer nog met een coltrui rond. Vooral als het zomers zijn zoals die van dit jaar.
Als ik druk bezig ben krijg ik het wel gewoon warm, en als ik echt heeeel erg druk bezig ben dan krijg ik het gewoon bloedheet!
Maar als ik gewoon rustig iets doe, of stilzit, heb ik het ALTIJD koud! Boos!

Wie weet er welke thermoshirts het beste zijn Haha! ??

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:45

Ik heb een thermovest van Carhartt, die draag ik in de winter onder m'n jas naar de paarden.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:49

Ik meld me ook. Altijd koud. Ik loop nu al in mijn winterkleding, winterjas, winterschoenen Nagelbijten / Gniffelen
zal wat worden als het echt gaat vriezen Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:49

Jep meld zich ook! Haha!

En eigenlijk is het belachelijk, zo'n 2 jaar geleden liep ik zelfs nogin de winter met m,n t-shirtje, meestal geen jas aan. Had het nooit koud. En nu? Heb het best vaak koud, vrij irritand en weet niet waarom dit nu opeens wel zo is. Maarja ben wel koppig ga nu niet opeens allemaal dikke kleren aandoen ofzo heb zoiets zal wel weer overgaan Lachen Maarja das hetzelfde dat ik eerst maar paar uur slaap nodig had en s,ochtend standaard rond 6-7 uur wakker voor wekker aan, tot diep in nacht rommelen enzo, en ben nu heel vaak snel moe en moet echt 8 uur slaap hebben anders ben ik volgende dag nog moe. Stom he.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:21

hier nog iemand.
heb het altijd koud. heb al de allerdikste truien aan die je maar in de winkel kan kopen (vind altijd dat ze in winkels ook in de winter van die dunnen kleren hebben Gaaaap) en een t-shirt met lange mouwen, kniekousen en laarsjes aan.. en heb het altijd koud..
kinderen bij ons in de klas lopen nu nog met een t-shirt, hebben het warm en zetten de ramen open.. ik zit dan echt te bibberen, en draai de verwarming op 5, maar helaas..
de verwarmingen doen het nog niet Boos!
al verschillende tips gehad, zoals: wijde kleren aan, oranje kleren aan/ nagels oranje lakken, amethist (steen ) in je broekzak voor betere doorbloeding>warmer.. maar ik vind eigenlijk dat niks helpt..
zelfs in de zomer loop ik altijd met een vest/trui aan, en het liefst nog een jas, en ik wordt altijd raar aangekeken en gevraagd of ik het niet ontzettend warm heb, maar ik heb het soms dan nog gewoon koud Tong uitsteken
daarin tegen wordt ik de laatste tijd vaak snachts wakker dat ik het zó ontzettend heet heb.. al doe ik de deken al van me af en me pyjama uit, ik blijf het heet hebben.. normaal had ik het ook gewoon snachts koud, en nu wordt ik elke keer waker van de hitte.. Scheve mond

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:23

Aaah hier hoor ik thuis, ik heb het gewoon altijd koud Scheve mond .
Ik slaap altijd met m'n trainingsbroek, sokken, tshirt, vest en afhankelijk van de kou soms nog een vest of trui erbij. Daarnaast heb ik een 4-seizoenen-dekbed, de verwarming altijd aan en het raam graag dicht, en dan nog koud.
Op dit moment heb ik een tshirt, twee vesten en een dikke trui aan, en ja nog steeds koud.

Het is echt verschrikkelijk, iedereen heeft het warm en ik altijd koud, maar je kan moeilijk er altijd als een eskimo bij gaan lopen. Ben blij dat er meer mensen zijn die 't altijd zo koud hebben, dacht al dat ik gek geworden was Vork

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:48

Ik heb het wel vaak koud, maar als ik dan een dikker vest aandoet valt het wel weer mee.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 21:49

ik kan me er soms gewoon niet meer opkleden. na 3 vesten lijk je wel een eskimo Clown en dan heb ik het nog koud hoor! en als ik dan ga lopen of wat dan ook dan kan alles weer uit Clown dus ik moet me er altijd heel erg op kleden. en voor de zekerheid altijd een dikke jas mee!

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:59

Ik heb het ook altijd koud.
's winters heb ik een dubbele deken, fleece deken, verwarming en bedverwarming anders heb ik het zo koud.
De douche heb ik ook altijd op 45 Graden anders heb ik het koud

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:34

Ben een echte koukleum Ja

Douchen doe ik héét en ik heb elke avond mijn electrische deken aan (van de zomer ook erg veel gebruikt, want zo'n warme zomer hadden we niet).

Het voordeel is wel weer dat ik het tijdens een hittegolf niet zo snel warm heb Lachen

hel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 00:43

Meldt zich, Lig nu ook op bed met een dikke trui en sokken aan, en een verdomd koude neus Nagelbijten / Gniffelen

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 09:31

Quellian schreef:
Ben een echte koukleum Ja

Douchen doe ik héét en ik heb elke avond mijn electrische deken aan (van de zomer ook erg veel gebruikt, want zo'n warme zomer hadden we niet).

Het voordeel is wel weer dat ik het tijdens een hittegolf niet zo snel warm heb Lachen

idem hier hahahahaha al heb ik dan geen electrische deken.... ik stop een uur voor ik ga slapen allemaal warme kruiken in mijn bed hahahahaha

verschrikkelijk gewoon... zie mijn vriend nu gewoon sávonds in een t-shirt door het huis lopen...en ik zit op de bank met dikke sokken, trainingsbroek(sokken eroverheen) pantoffels en een dikke trui!
en als het dan nog niet warm genoeg is een lekkere kop warme chocomel erbij!! Haha!

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 11:56

ik heb dat nu ook, meteen als ik thuiskom gaat de fleecetrui aan en een sjaal om.
en dan nog heb ik t vaak koud.. heb soms gewoon paarse handen omdat ik t zo koud heb Scheve mond

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:14

Debsey schreef:
Juul schreef:

Hier precies hetzelfde.

Hele slechte doorbloeding vooral in mijn handen en voeten. Mijn handen worden vaak paars-achtig van kleur. Vooral met dat koude weer.
Het is hier nu 21,3 graden binnen en ik heb een shirt met lange mouwen en een dik vest aan. Heb het hartstikke koud nu.