dan is er reclame over zo,n potje prut en daar kruipt dan zo,n slakje overheen omdat er zogenaamd slakkenslijm inzit..

zelf geloof ik er niet in en zou ik het nooit bestellen,bovendien is die prut nog keiduur ook! afzetters!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlazingBoots schreef:Ik heb Celltone thuis..
Opzich geen verkeerd spul, je huid wordt zacht en het spul is niet vet dus om die reden vind ik het wel geslaagd.
Maar je littekens gaan er niet of nauwelijks van weg.
By the way: er zit wel echt slakkenslijm extract in...staat er op..
dat is zijn geld dus niet waard in die zin.
napoleon schreef:De PCLE creme van Biodermal is zo rond de 12 euro per tube. Je hoeft er steeds maar heel weinig van te gebruiken, dun opsmeren.
napoleon schreef:De PCLE creme van Biodermal is zo rond de 12 euro per tube. Je hoeft er steeds maar heel weinig van te gebruiken, dun opsmeren.
Steffie89 schreef:Het kan na verloop van tijd wel minder worden
Het heeft namelijk te maken met onderhuids bindweefsel. Door de creme verdwijnt -even simpel gezegt- steeds een laagje bindweefsel...Het is natuurlijk niet zo dat al het bindweefsel weg is maar het verminderd wel
Maar waar je ook rekening mee moet houden dat er allemaal verschillende soorten littekens zijn. Bij het ene litteken is de opperhuid meer beschadigt dat bij het andere litteken.
http://www.dermatografie.nl/littekens.html
Hier lees je er meer over
SONY schreef:Dat is echt allemaal onzin, een litteken is beschadigt huidweefsel en met één of ander Tell Sell goedje met de nieuwe ''gepattendeerde'' hyperactieve slakkenslijm formule word die huid echt niet hersteld o.i.d.
Heb zelf veel kleine littekentjes van nagels van de vogels, en 1 groot litteken op me onderarm van een uil, nou die krijg je echt niet weg met dat spul. De grootste verkoopsmoes weer en helaas ook weer honderden mensen die erin trappen.
anne_fury schreef:volgens mij heb ik ook zo,n soortgelijk iets op tellsel gezien..
dan is er reclame over zo,n potje prut en daar kruipt dan zo,n slakje overheen omdat er zogenaamd slakkenslijm inzit..ik vond dit uiterst grappig
ik heb er nogal hard om gelachen.
zelf geloof ik er niet in en zou ik het nooit bestellen,bovendien is die prut nog keiduur ook! afzetters!
Nassie schreef:Dan ga ik jullie even shockeren, ik gebruik nu ruim een week het ó zó beroemde slakkenslijm voor mijn eczeem op me gezicht.
Ik geloofde er ook niet zo heel erg in, maar ik wilde het toch proberen want dokterspul werkt niet.
Maar het is echt een heel stuk minder geworden, je ziet nog wel wat maar het is zeker niet meer zo erg als eerst
Ik ben echt helemaal happy!
Dus het slakkenslijm *Bah wat een vies woord hé!* werkt bij mij wel..