Slakken zalf helpt littekens te verwijderen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_fury

Re: Slakken zalf helpt littekens te verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:36

volgens mij heb ik ook zo,n soortgelijk iets op tellsel gezien..Clown
dan is er reclame over zo,n potje prut en daar kruipt dan zo,n slakje overheen omdat er zogenaamd slakkenslijm inzit.. Clown ik vond dit uiterst grappig Tong uitsteken ik heb er nogal hard om gelachen.

zelf geloof ik er niet in en zou ik het nooit bestellen,bovendien is die prut nog keiduur ook! afzetters!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:40

Ik heb bij men borstoperatie gekregen maar dan moest je er echt vroeg bij zijn Lachen anders vertelde de chirurg dat die dingen niet hielpen. en ja ik zie mijn littekens niet of heel weinig meer

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:42

Ik heb het ook, en het helpt !!

De wondje's door allergie op mijn handen ( wat kleine litkenstje's waren ) trekken super weg, ook me gezicht gaat goed vooruit !!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:49

Ik heb Celltone thuis..

Opzich geen verkeerd spul, je huid wordt zacht en het spul is niet vet dus om die reden vind ik het wel geslaagd.
Maar je littekens gaan er niet of nauwelijks van weg.

By the way: er zit wel echt slakkenslijm extract in...staat er op..
dat is zijn geld dus niet waard in die zin.

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 16:17

BlazingBoots schreef:
Ik heb Celltone thuis..

Opzich geen verkeerd spul, je huid wordt zacht en het spul is niet vet dus om die reden vind ik het wel geslaagd.
Maar je littekens gaan er niet of nauwelijks van weg.

By the way: er zit wel echt slakkenslijm extract in...staat er op..
dat is zijn geld dus niet waard in die zin.

ohh oke. lekker dan!

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 16:18

napoleon schreef:
De PCLE creme van Biodermal is zo rond de 12 euro per tube. Je hoeft er steeds maar heel weinig van te gebruiken, dun opsmeren.

Oke dat vind ik redelijk. Ik ga het eens proberen!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:08

napoleon schreef:
De PCLE creme van Biodermal is zo rond de 12 euro per tube. Je hoeft er steeds maar heel weinig van te gebruiken, dun opsmeren.

12 euro per tube??? Waar haal jij die dan? Ik betaal hier voor een tube 100ml 36 euro, een potje van 50ml kost 22 euro. De gewone litteken creme van biodermal is 12 euro.
Haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:18

Mijn dochter heeft een hondebeet litteken in dr gezicht...toen de hechtingen er in zaten mochten we er nog niks opsmeren,daarna littekenzalf van Biodermal...hielp niks,toen gewone calendula gaan smeren,dat werkte al veel beter!
Nu hebben we chi tea tree eerste hulp zalf,dat werd ons aangeraden door iemand die ook erge littekens in haar gezicht had...het resultaat moeten we nog even afwachten...

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:25

napoleon schreef:

Bij mij was een potje van 50 ml, 22 euro...

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:27

Steffie89 schreef:
Het kan na verloop van tijd wel minder worden Ja

Het heeft namelijk te maken met onderhuids bindweefsel. Door de creme verdwijnt -even simpel gezegt- steeds een laagje bindweefsel...Het is natuurlijk niet zo dat al het bindweefsel weg is maar het verminderd wel Lachen

Maar waar je ook rekening mee moet houden dat er allemaal verschillende soorten littekens zijn. Bij het ene litteken is de opperhuid meer beschadigt dat bij het andere litteken.

http://www.dermatografie.nl/littekens.html
Hier lees je er meer over

SONY schreef:
Dat is echt allemaal onzin, een litteken is beschadigt huidweefsel en met één of ander Tell Sell goedje met de nieuwe ''gepattendeerde'' hyperactieve slakkenslijm formule word die huid echt niet hersteld o.i.d.

Heb zelf veel kleine littekentjes van nagels van de vogels, en 1 groot litteken op me onderarm van een uil, nou die krijg je echt niet weg met dat spul. De grootste verkoopsmoes weer en helaas ook weer honderden mensen die erin trappen.

Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 13:47

Heb het wel eens op Tv gezien .. Bij zo'n tell sell gebeuren Huilen van het lachen Celltone heet het volgens mij. Heb er zelf geen ervaring van, maar een meisje dat ik ken gebruikt het wel. Véél minder puistjes en een super gladde huid, geen onzuiverheden meer .. Gewoon erg mooie egale huid Ja
Bij haar werkt het dus Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 13:47

Littkens durf ik niet zo te zeggen Knipoog Maar iig wel een gavere huid Lachen

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:15

anne_fury schreef:
volgens mij heb ik ook zo,n soortgelijk iets op tellsel gezien..Clown
dan is er reclame over zo,n potje prut en daar kruipt dan zo,n slakje overheen omdat er zogenaamd slakkenslijm inzit.. Clown ik vond dit uiterst grappig Tong uitsteken ik heb er nogal hard om gelachen.

zelf geloof ik er niet in en zou ik het nooit bestellen,bovendien is die prut nog keiduur ook! afzetters!

Haha, ja die reclame heb ik al iets van 6 keer gezien, hij komt steeds weer langs Tong uitsteken
Heb er ook om gelachen, maar geloof er wel in Knipoog

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:27

Dan ga ik jullie even shockeren, ik gebruik nu ruim een week het ó zó beroemde slakkenslijm voor mijn eczeem op me gezicht.

Ik geloofde er ook niet zo heel erg in, maar ik wilde het toch proberen want dokterspul werkt niet.
Maar het is echt een heel stuk minder geworden, je ziet nog wel wat maar het is zeker niet meer zo erg als eerst Haha!
Ik ben echt helemaal happy!

Dus het slakkenslijm *Bah wat een vies woord hé!* werkt bij mij wel..

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 22:13

Nassie schreef:
Dan ga ik jullie even shockeren, ik gebruik nu ruim een week het ó zó beroemde slakkenslijm voor mijn eczeem op me gezicht.

Ik geloofde er ook niet zo heel erg in, maar ik wilde het toch proberen want dokterspul werkt niet.
Maar het is echt een heel stuk minder geworden, je ziet nog wel wat maar het is zeker niet meer zo erg als eerst Haha!
Ik ben echt helemaal happy!

Dus het slakkenslijm *Bah wat een vies woord hé!* werkt bij mij wel..

zozo klinkt goed. ik heb vanmiddag biodermal P-CL-E creme gekocht ben benieuwd!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:16

Ik heb ook een tijdje geprobeerd, als je bij de zoekfunctie slakkengel intypt dan kom je bij mijn oude topic, er staan ervaringen in van mensen ed.
Zelf heb ik het ook een maandje gebruikt voor pukkels, maar dat werd alleen maar erger!